A
Anoniem
Guest
Vanmiddag even bij het cb geweest om Floor te wegen, ze was de laatste keer slecht gegroeid namelijk. Gelukkig is ze nu 500 gram gegroeid in 5 weken, keurig toch??? Ze weegt nu 6500 gram en is 62 cm. Een klein dametje dus, ze is bijna een half jaar! Maar ze is supertevreden . Ik heb besloten om nu over te stappen op 4 voedingen, ben benieuwd hoe dit zal gaan. Ze heeft vanavond met ons meegegeten aan tafel, broccoli.....en.....ze gruwde ervan haha! Daarna een klein beetje yoghurt als toetje gegeven en ook dit was geen succes, ze keek me aan alsof ze wilde zeggen: eet de volgende keer zelf die zure troep maar op!!!
Morgen gewoon weer opnieuw! Haar broer moest het ook leren en vindt yoghurt nu heerlijk! Ik probeer het volgende schema te volgen: 7.00 bv, 10.00 fruit, 12.00 bv, 16.00 bv, 17.30 groente en yoghurt, 20.00 bv.
Lijkt dit een beetje op de schema's van jullie kindjes die ongeveer even oud zijn?
groetjes van Ruth
Morgen gewoon weer opnieuw! Haar broer moest het ook leren en vindt yoghurt nu heerlijk! Ik probeer het volgende schema te volgen: 7.00 bv, 10.00 fruit, 12.00 bv, 16.00 bv, 17.30 groente en yoghurt, 20.00 bv.
Lijkt dit een beetje op de schema's van jullie kindjes die ongeveer even oud zijn?
groetjes van Ruth