yoghurt

Hoi Alemaal,
Mijn dochtertje is ruim 7 maanden en ik geef haar danoontje start..aangezien zij dit erg lekker vind geef ik er meestal 2 maar vraag me af..kan ik ook gewone yoghurt geven met bijv. wat diksap of roosvicee erdoor?
Alvast bedankt
Groetjes Debbt
 
Natuurlijk kan dat! Mijn dochter vond de milde yoghurt van campina lekker, en ze at haar potje fruit nooit helemaal leeg dus dat roerden we er dan door: goedkope vruchtenyoghurt.... hihi. Maar diksap of roosvicee kan ook.
Groetjes Meta.
 
Ja, je kan ook gewone yoghurt geven. Zelf ben ik begonnen met naturel, zodat ze aan die smaak zouden wennen. En dat ging prima! Later willen ze natuurlijk ook graag een zoet smaakje eraan ;-) ('t zijn net mensen hè).

Groetjes,
Pauline
 
je kunt ze alle smaken geven. Yoghurt met fruit, diksap, vruchtensap, of met vla erdoorheen. Of vanilleyoghurt en zelfs kwark mogen ze hebben. Mijn dochter vindt alles lekker.
 
Dank je wel voor de reaties en ik maar danoontjes kopen haha..
Had vanmorgen weer 2 pakketjes gehaald maar ga haar ook lekker aan de yoghurt zetten..
Dunk jullie wel
Groetjes Debby
 
Waarom zou je je kind nu al suiker gaan geven terwijl ze het zonder suiker ook lekker vinden?
Nederlanders worden telkens dikker, daar wil je met je kind toch heel voorzichtig mee omgaan?
 
Terug
Bovenaan