Yoghurt

Hoi,
Mn zoontje zou wat yoghurt mogen maar geven jullie dit zo zonder iets erin? Ik geef hem nu 2 dagen na zn groentehap een beetje gele vla. Dat vindt hij erg lekker en het lijkt me niet zo zuur.

Ben benieuwd hoe jullie dit doen!
groetjes Cindy
 
volgens mij is vla te zoet (veel toegevoegde suiker). Ik geef nog geen joghurt, maar als ik het ga doen denk ik dat ik er dixap doorheen doen als hij het te zuur vindt. Eerst maar proberen zonder dixap denk ik. Vanaf 8 maanden mogen ze toch joghurt?
 
Hoi Cindy,

Ik deed er eerst een beetje roosvicee in. Tegenwoordig geef ik het zonder iets erin. Hij vindt het heerlijk!!
Het schijnt ook goed te zijn voor zijn smaakontwikkeling.

Groetjes,
Nanda
 
Hoi,

Ik gaf mijn dochtertje Imke (nu ruim 2 jaar) ook altijd vla. Ze gruwde van de zure yoghurt, ook zelfs met iets erdoor. En nog steeds heeft ze een verschrikkelijke hekel aan zuur. Ze groeide altijd wel goed maar was wel tengertjes - dat is haar bouw nu eenmaal. Dus zij kon het best hebben. En tandjes kreeg ze pas rond 1 jaar dus die hadden er ook niet onder te lijden. En nu poetsen we gewoon goed. Dus .... geef gerust vla als dat wel goed naar binnengaat.

Succes,
Gera
 
Je hebt ook van die pakjes joghurt die van opvolgmelk gemaakt zijn en daar zit wat fruit in.
Je vind ze in de supermarkt bij de potjes.
Ze zijn afgestemd op de kleintjes.
 
Terug
Bovenaan