yoghurt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal hier een vraagje over yoghurt ,onze dochter Jana is helemaal gek op yohurt met wat diksap of fruithap vindt ze zo lekker zodat ze        na iedere hap mmmmmmmmmm zegt,daarom geef ik haar 2 volle eetlepels per dag   van de yohurt.
Jana is 8 mnd ,   is het niet slecht iedere dag yoghurt .
Wie van jullie weet hier iets van  
En hoeveel flesjes moeten ze nog drinken met 8mnd.

groetjes daan70

Hoi,

Bij ons op het cb werd er tegen ons gezegd dat wij yordi met 6 maand yoghurt mochten geven. Als toetje na het eten. Dus ik dnek niet dat het slecht is dat je het elke dag geeft. Het is toch weer een zuivel product.
Over het aantal flessen kan ik je geen antw op geven, want yordi is geen drinker, dus dat weet ik niet. Yordi krijgt 's ochtends nog de fles en tussen de middag een bord pap na een broodje en 's avonds voor dat hij na bed gaat nog een bord pap.
Dit kreeg hij ook toen yordi 8 maanden was( is nu 10 maand).

Liefs marielle

Hoi,

Zifjon kreeg ook vanaf 8 maanden yoghurt, CB vertelde mij dat hij dit iedere dag mocht na het avond eten als toetje. Ook hij vind het heerlijk en smult zo een bakje weg na afloop van zijn avondeten. Zifjon krijgt nog 3x opvolgmelk:
1x 180 cc met bambix voor pap
1x 120 cc bij zijn brood
1x 210 cc met schepje bambix voor het slapen gaan.

Hij krijgt de yohurt als extra gewoon erbij.

Hoi,

Ook mij vertelde ze op het CB dat ik vanaf 8 mnd gewone (volle ivm meer smaak) yoghurt mag geven. Totdan toe gaf ik altijd als toetje mijn eerste danoontje (gemaakt van opvolgmelk). Nu geef ik of yoghurt met wat diksap erin of een lekker kinderkwarkje. Vindt ze heerlijk.
Mijn dochter (ze is nu 9 maanden) krijgt 's morgens 150 cc opvolgmelk met bambix in een bordje, 's middags bij de boterham 90 of 120 cc opvolgmelk en 's avonds voor ze gaat slapen 90 of 120 cc opvolgmelk (afhankelijk hoe goed ze gegeten heeft....). Zij doet het daar prima mee. Tussendoor drinkt ze water of diksap en krijgt ze nog fruit en een koekje. Gaat prima zo!

Succes ermee en laat ze maar lekker genieten van die yoghurt!
Groetjes

Terug
Bovenaan