Yonatan geboren 14-08-2010

Dag dames

Onze zoon Yonatan is zaterdag 14-08-2010 geboren. Met behulp van een keizersnede. Dat was maar goed ook want hij woog bij geboorte 5390 gram 56.5 lang. Een flinke kerel dus.
Donderdag 19-08-2010 mochten we naar huis. Alles gaat goed. Hij eet plast poept en slaapt goed. Af en toe wat last van windjes maar dat hoort erbij.
Ik heb wel nog veel last van mn wond. Afgelopen dinsdag dacht ik dat het wel meeviel maar s avonds begon de wond te lekken en dit gaat maar niet over. Echt heel vervelend.
Nog meer mama's die daar last van hebben??

groetjes
Thamara

hè thamara,
gefeliciteerd met je zoon! (mijn oudste zoon woog 5500gr.(dus heel herkenbaar zo,n flinke kerel!)
ik heb 16 aug.een keizersnede gehad, en ook mijn wond is nog niet helemaal dicht, op 3 plekken staat het wat open en soms smet het een beetje.Maar ik heb er weinig pijn aan.Hoe gaat het nu met je pijn?
Geniet van je kereltje!
Liefs,
Too-Shy

ik heb gelukkig weinig tot geen pijn aan de wond. Alleen dat wondvocht moet eruit en dat is wel vervelend. Heb nu eindelijk goede gaasjes gekregen van de dokter. Het zou vanzelf over moeten gaan. Hoop dat het snel dicht is want ik mag nu niet douchen. Mn moeder vandaag geweest om mn haren te wassen. Was wel lekker maar voel me ook behoorlijk gehandicapt en afhankelijk en dat vind ik niet fijn. Het herstel valt me wat tegen maar ws wil ik ook gewoon te veel....

Terug
Bovenaan