Hoi Wendy,
is het nieuws bij jou en je man gedaald? haha geweldig joh!
Hier gaat ie mwah mwah....werk minder omdat ik TE moe ben einde van de dag, gelukkig een ruimdenkende werkgever, dus die mogelijkheid is er zonder dat het consequenties heeft voor mij, doe wat ik kan en meer niet. Verder heb ik morgen een echo voor mijn schouder om vast te stellen wat het is en de uitslag hoor ik dus pas eind maart....en volgende week maandag ga ik voor t eerst naar de psycholoog, ben zooooo benieuwd naar zo'n gesprek en of ik het gevoel heb dat ik hiermee geholpen kan worden...ik moet namelijk stoppen met dingen van mezelf te MOETEN (lees even hoe ik deze zin ben begonnen, haha ook al met moet)..ik moet afvallen, moet zwanger raken, moet mijn werk goed doen etc etc...tsja dan heb je nooit rust in je kop en leg je de lat veeeeeel te hoog. Dus ik hoop dat ik kan leren dingen te nuanceren..
Ik vind het heel leuk voor jou en Daan dat jullie zwanger zijn, vriendin van mij ook, is nu 1 week minder ver dan ik zou zijn en dat blijft nu door mijn kop spoken, meestal kon ik meteen verder na een miskraam en nu niet, want ik had nu 10 weken zwanger geweest en mede door die vriendin besef ik dit elke keer weer en dat is lastig...maar goed wil niet zeggen dat ik t anderen niet gun hoor, maar wil t zelf ook zo graag...
Nou ja, zo staat t er bij mij dus voor....
liefs Yosha