@Yosha

Ja de echo was goed!

Sterk kloppend hartje en een garnaaltje, het is er dus 1!! Lag volgens de meting 1 dag achter, maar dat kan volgende week wel weer anders zijn, tis nog zoooo klein om te meten!

Volgende week donderdag volgende echo..

Moest ook stoppen met de Utrogestan, maar dat durf ik niet ineens, dus nu mag ik afbouwen...bij ons stoppen ze hiermee bij hartactie en bij andere ziekenhuizen bij 12 weken...na ja, t zal wel.

Maar voor nu ziet t er goed uit!

liefs Yosha

Owh goed zeg.
Zelf ben ik al gestopt met de utrogestan mag bij ons zodra de uitslag positief is.
Maar had je er dan 2 laten terugplaatsen?
Misschien verklaart dat dan de bloeding.

Nee de bloeding was innesteling...daarna ook geen drupje meer verloren gelukkig.

Ja raar is dat met die Utrogestan, heb ook van zkhuizen gehoord waar ze het tot 12 weken gebruiken...

Ja deze poging waren er 2 teruggeplaatst, dit wilde ik heel graag, omdat ik wel elke keer zwanger raakte, maar met 5 weken verloor ik het, dus ik dacht als ik er nou 2 terug krijg blijft er misschien wel een achter die sterk genoeg is...en dat lijkt nu ook te gebeuren!!

Fijn Yosha om goed bericht van je te lezen en fijn ook dat je zo snel weer mag komen. Genietze...nu de ergste spanning er af is.
groetjes
Wenser

wow! Wat een goed bericht!! Hoever ben je nu?
Heeft dat middel ook bijvwerkingen dan? Kun je niet voor de zekerheid tot 12 wk doorgaan?
Probeer nu lekker te gaan genieten!

Ja bijwerkingen zijn er zeker, moeheid en dikke buik,maar ja ook die kunnen van de zwangerschap komen...haha

Vandaag ben ik 7w2d...ben zooo beroerd dat t wel goed moet gaan op dit moment, haha

Terug
Bovenaan