@ yosha

Hoi,

helaas tis en blijft een dwarsligger!

Gyn heeft 2 pogingen gedaan, maar ze draaide net zo hard weer terug. Dus hij is gestopt, ondanks dat ik klein ben voelde hij wel ruimte, maar de baby werkt echt niet mee, die vindt t wel prima om languit te liggen!

Maar gyn heeft bruut geweld gebruikt, buik schijnt volgens mijn man helemaal plat te zijn geweest rechts en dat heb ik geweten, 's avonds verging ik van de buikpijn en gister kon ik niet lopen, niet naar de wc alleen of douchen, echt enorm veel pijn gehad. Vandaag gaat t gelukkig wat beter.

Ziekenhuis wilde andere gyn morgen nog een poging laten wagen, maar ik heb vandaag gebeld dat ik dit niet wil. Fysiek en mentaal heb ik gister mijn grens bereikt. Dus vandaag vk aan de lijn gehad, zij snapte het volledig en heeft afspraak afgezegd. Maandag gesprek met klinisch verloskundige en hopelijk prikken we dan meteen een datum voor de keizersnede. Gyn wilde rond week 38 gaan halen, manlief en ik hopen op 18 juni, dan ben ik precies 38 weken en zijn wij 6 jaar samen!! Hopelijk vinden ze dat in t ziekenhuis een goed plan, denk t wel, want ben nog steeds net een Michelinmannetje door al t vocht en buik wordt te zwaar om mee te lopen, ben echt op...

Dus zit mijn tijd uit en hoop maandag meer te horen..

Jij wordt in ieder geval de 25e geholpen las ik, fijn hoor! langer loop je gelukkig niet...

gr Yosha

hmmm das minder... K heb idd gehoord dat het niet prettig is als ze een draaipoging doen.
Gelukkig voel je je nu wat beter.
Hopelijk word je snel wat wijzer en word er ook voor jou een datum gepland!
Toi toi toi

Terug
Bovenaan