Young Living Olie en uil diffuser tips

<p>Lieve allemaal,</p><p>Heeft iemand ervaring of tips met de youbg living olie met uil diffuser voor op de baby kamer? Ik heb deze besteld voor bij onze bijna 10 maanden babyboy op de kamer. Ik wil hem graag extra lekker laten slapen met minder dromen die hij af en toe heeft. Hij slaapt eigenlijk prima maar ik vind t ook lekker voor hem. Geen idee welke olie's ikmoet gebruike  voor de nacht. De lavendel natuurlijk zwz. Mensen tips en ervaring ermee?</p><p>Ik hoor ze graag. :)</p><p> </p>

Hoi,
Eigenlijk zou je dit moeten kunnen vragen bij degene van wie jij feather the owl hebt gekocht, die kan je adviseren normaal gesproken.
Omdat jouw kindje nog zo jong is, zou ik kiezen voor de olie Seedlings calm óf de gentle baby. Deze oliën zijn speciaal voor hele jonge kinderen, en dus extra zacht.
De Seedlings calm is een heerlijke ontspannende en kalmerende olie en dus heel fijn voor baby's. De gentle baby heeft op een andere manier een kalmerende en geruststellende werking. Beide olie kunnen daarmee zowel overdag als 's nachts goed.
Gebruik sowieso maar 1 druppel olie op die leeftijd, omdat de oliën van YL heel puur en daarmee heel krachtig zijn. Vanaf een jaar of anderhalf/twee kan je ook oliën zoals Orange en tangerine en natuurlijk lavendel toevoegen aan je diffuser. Je kan ook met 2 oliën een mix maken.
De lavendel olie kan je trouwens ook heel goed gebruiken als je hem verdund met bijv. Olijfolie, voor een fijne ontspannende massage. Ook kan je deze lekker verdund smeren op de plekken waar je kindje op gevallen is.
Yl heeft daarnaast nog speciale kinderolie voor buikjes: tummygize en een speciale kinderolie voor pijntjes: owie.
Ik hoopd dat je hier wat aan hebt!
En nogmaals: je zou je vragen moeten kunnen neerleggen bij degene via wie je de uil hebt gekocht. Hij/zij zou je hierin horen te begeleiden!

Terug
Bovenaan