younglife spaarplan

Hoi,

Wij hebben ook een spaarplan bij Younglife. Wij maken iedere maand 40 euro over voor Rosa. Als ze 18 wordt, komt het vrij op onze naam en kunnen wij het aan haar geven. Wat voor advies wil je hier precies over?

groetjes,

Desiree
 
Hoi,

wij hebben heel bewust helemaal geen spaarplan. Mijn ega zit zelf in de levensverzekeringen en vindt het maar niks. Wel zetten we periodiek een vast bedrag  op een beleggingsrekening, met een matig offensief profiel. Zo betalen we veel minder kosten en zijn we vrij over de beschikking van ons geld. Iets wat je bij een spaarplan enkel bent tegen kosten.
De rekening staat op naam van de kinderen, maar tot dat ze 18 zijn zijn wij degene die alle beslissingen kunnen nemen. ( ook opheffen indien gewenst)

groeten sandra
 
wij hebben gewoon een simpele kinderspaarrekening geopend bij de bank. Weinig rente op het moment natuurlijk, maar wel vrijheid om elk gewenst bedrag te sparen dat je wil, en met elke paar jaar wat bonusrente.

groetjes, Ellen
 
Wij hadden dit spaarplan ook.
Totdat we de papieren binnenkregen, en het op papier héél anders stond als afgesproken.
Het komt erop neer dat je beter zelf kunt sparen, veel voordeliger, want je betaalt hun wel iedere maand een percentage, wat in de  héle kleine lettertjes staat.
Het uiteindelijke bedrag zal ook minder hoog zijn als dat wordt uitgerekend.
Dus is zelf sparen veel beter.

Ik hoop niet dat je in zee bent gegaan met Younglife. Het wordt mooier gepraat dan dat het werkelijk is.

groetjes Angelique
 
wij hebben ze ook gehad van younglife spaarplan. ze maken het mooier dan het is. wij hebben een verzekeringadviseur hier in de buurt en die heeft het ons afgeraden omdat ze ervan uitgaan van een bepaald percentage, maar of ze dat halen is nog nooit bewezen.
wij hebben een soort levensverzekering voor de kleine opgebouwd met meer zekerheid aan het einde van de rit. dat is berekend op de inleg en de winst wat er overheen komt krijg je er later nog bij. wij hebben sowieso iets van tienduizend euro plus elk jaar de winst wat daar nog weer overheen komt.

laat je goed informeren want het kan op verschillende manieren en het belangrijkste is dat je nu financieel het goed hebt maar later ook.


groetjes Anne
 

Hallo

Dat is goed dat ik dit lees... wij zijn dus ook in zee gegaan met het spaarplan bij young life.... dat word vandaag dus de papieren bij elkaar pakken en stop laten zetten...

Hartstikke bedankt!

Grtjs Chantal en Zoë!
 
Ik heb zelf al jaren het younglife spaarplan voor mijn kinderen.
Laten we over een ding heel duidelijk zijn, welke financieel adviseur je ook binnenvraagt, ze zullen altijd hun product het beste vinden en die van een ander afkraken.
De rente die je bij Younglife krijgt is niet te voorspellen, maar dat kan niemand. Ook de bank niet. Als ik dat kon voorspellen en dan kon ik ook de lotto voorspellen en had ik geen spaarplan nodig.
Elk plan kost geld, maar wat krijg je daarvoor terug.
Als je een brood koopt, vraag je toch ook niet wat de bakker eraan verdient.
Ik heb een heel goed gevoel bij het spaarplan van Younglife en als ik mijn overzichtjes bekijk heb ik nog steeds een goed gevoel. Ga ik morgen dood weet ik dat er voor mijn kids gewoon gespaard wordt.
 
Terug
Bovenaan