Ik heb even op de website gekeken, maar ik kom niet veel verder, blijkbaar geven ze alleen info op afspraak. Jammer...
Ik heb niet genoeg aan je info. Maar een paar dingen kan ik wel zeggen; die 7% geldt niet voor het vaste rente fonds; daarvoor is 't percentage te hoog. Dat zal wel voor 't investeringsfonds zijn. En tja, dan ben je dus gewoon aan het beleggen. Op zich niks mis mee, maar de regel is meer rendement = meer risico.
De Rabo e.d. bieden inderdaad maar 2,8%, maar dan ben je wel 100% zeker van je tegoeden. Die 7% is een veronderstelling van Delta Lloyd, NIET een garantie!! Sterker nog; als ik je gegevens goed lees, garanderen ze maar 16% winst en da's bar weinig over 18 jaar; dan heb je meer aan die 2,8% 18 jaar lang.
Als je risico durft te nemen (en dat kun je alleen zelf bepalen) kan je zoiets doen, maar pas op met beloofde rendementen!!! Je moet maar zien wat er van komt; het risico bestaat dat je alles kwijt raakt.
En dat doorsparen als je iets overkomt, dat is nu net waar ze je vaak mee pakken. Dat spreekt mensen aan, maar 't is in feite een levensverzekering die je afsluit en voor heeeel veel geld!! Je rendement gaat er flink van achteruit.
Jammer dat ik de hele brochure niet kan vinden, dan kon ik er meer over zeggen....