Youri!!

Op dinsdag 21-08 is om 4.11 onze zoon Youri geboren na een hele snelle bevalling.

S'morgens ben ik mijn slijmprop verloren en toen kreeg ik menstruatie pijn.
Heb toen de vk gebeld om te vragen of dat erbij hoorde,ze zei dat het ook weeën konden zijn.
Heb toen het ZH gebeld en kon meteen komen ik bleek 2 cm ontsluiting te hebben maar mocht weer naar huis om 16 uur.
Om 19.35 lag ik weer aan de ctg en om 24 uur had ik 3/4 cm ontsluiting,maar mocht naar huis omdat de pijn vrijwel over was..
Om 3 uur moest ik nodig naar het toilet en daarna had ik hevige weeën om de 2/3 min.
Om 3.30 uur waren we in het ziekenhuis ik had toen echt pijnlijke weeën.
Eenmaal op de verloskamer braken mijn vliezen en had ik pers weeën.had toen ook volledige ontsluiting.
Meteen alles gereed gemaakt want het ging zo snel..
Het was echt kunst en vliegwerk.
Om 4.11 uur is Youri geboren.
Hij was 2840 gram en 46 cm..

Ze hadden niet verwacht mij zo snel weer terug te zien en dan al helemaal niet dat we het maar net gehaald hebben tot op de verloskamer...

Youri doet het echt super hij is heel rustig en tevreden

Lieve Rian-Sanne,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Youri.
Wat een super snelle bevalling zeg! Lekker genieten van elkaar en laat je maar goed verwennen!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

heey van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon,hield de site al goed in de gaten of je al bevallen was hihi,en wat fijn dat alles goed is gegaan,hier rommelt het ondertussen al 3nachten maar zet niet door pfffff,,wens je een fijne kraamtijd!!

Terug
Bovenaan