Yummie mummy of Doby de huiself

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even een vraagje, besteden jullie nog veel aandacht aan je uiterlijk? Ik probeer wel om er goed uit te zien, maar er zijn van die dagen (kijk maar naar buiten, zucht) dat ik het liefst in een grote broek en een slobbertrui rond blijf lopen. Maar ja, daar wordt je ook niet echt vrolijker van. ' Vroeger'   was het toch wat makkelijker om er leuk uit te zien. Er is toch minder tijd & geld.
Alhoewel ik het nog steeds belangrijk vind hoor. Niet alleen voor mijn vriend, maar ook voor mezelf. En laten we eerlijk zijn, een bewonderende blik van een wildvreemde kerel in de trein kan wonderen doen voor je ego!

Groetjes, KT

(ps totaal triviaal dit, ik weet het, maar ik moest het even kwijt)

Je zag er op de foto  inderdaad verzorgd uit KT
Ikzelf hou me amper bezig met m'n uiterlijk. Nooit gedaan eigenlijk. Maar zo is ieder weer verschillend he.

groetjes Ida

Hmmm, mijn man vind in ieder geval wel dat ik eens wat meer er aan mag doen.  Maar ik heb dat eigenlijk nooit echt gedaan. Hoort gewoon niet bij me. Ik loop bijna altijd op sneakers, jeans en een shirt of vest. Dat is ik!   En eigenlijk merk ik wel dat mijn huispak ook wel vaak aan is. Maar als ik die eenmaal aan heb, voel ik me ook gelijk zo'n slons en komt er niks meer uit me. Ik ben er voor Daan, zorg dat er eten op tafel komt en klaar!
Ben laatst jarig geweest, heb geld gekregen om lekker te gaan shoppen. Maar ik heb er helemaal geen zin in... Komt inderdaad misschien wel door het weer...

Anita  

Ik besteed nog steeds wel aandacht aan me uiterlijk.   Ik maak me elke dag op,kleed me leuk aan(hoop ik) en ga om de 8 weken naar de kapper,heerlijk vind ik dat(echt een uitje)
Maar het moet nu allemaal wat sneller dan vroeger,snel makeup op,snel aankleden want voor me gevoel moet ik nog een heleboel doen.
Maar ik vind het ook heerlijk om sàvonds als lynn slaapt(of als we een dagje binnen blijven)  een joggingbroek met wijde trui aan te trekken,makeup eraf,haar in knot en op te bank ploffen. En dan maakt het mij ook niet meer uit wie er voor de deur staat.

liefs

Tja, het is een beetje meer plannen he? Ik ga tegenwoordig maar 's avonds douchen, dan hoef ik me 's morgens alleen nog aan te kleden. En zonder make-up ga ik niet de deur uit hoor! Gebruik niet veel, maar als ik het niet doe, vraagt iedereen zich vast af of ik ziek ben ofzo, ha, ha! Pas nog even de stad in geweest met mijn zus en gelijk flink ingeslagen, voel me wel beter als ik er leuk uitzie.
Trouwens ook handig, internetshoppen, H&M heeft ook een site, ideaal!
Wel belangrijk hoor, ook aan jezelf blijven denken.

Groetjes Tessa

Na mijn bavallig deed ik heel weinig meer aan mijn uiterlijk. Maar een paar weken terug heb ik weer nieuwe make-up gekocht en vorige week ben ik heerlijk wezen shoppen en heb ik me eens lekker in het nieuw gestoken.
Ik moet zeggen dat ik me er veel beter bij voel. Het kost even tijd, maar ik merk wel dat ik me er beter door voel.

Hoi,

Als ik naar mijn werk ga, zie ik er altijd verzorgd uit (leuke kleding, schoenen met een hak en wat make up). Op de dagen dat ik alleen thuis ben met de kinderen, doe ik toch meestal wat makkelijks aan (spijkerbroek, trui, haar in een staart) maar ook weer niet heel slonzig (tenzij ik zeker weet dat ik niet naar buiten ga hahaha).
Ik voel me zelf beter als ik er wat verzorgder bijloop. Ik moet wel zeggen dat dit niet mijn eerste prioriteit was vlak na de bevalling maar zodra ik weer ging werken, ben ik ook weer meer aandacht aan mijn uiterlijk gaan besteden.
Nu moeten er ook nog wat kilootjes af en dan is het goed.

Liefs Femke

Terug
Bovenaan