yvette bedankt

A

Anoniem

Guest
morgen 19 jan is me ma jarig en we hopen natuurlijk dat haar verjaardag ons geluk mag brengen,en voor haar zou het ook een mooi verjaardagskado zijn,,maar ja wat ik al vertelde we wachten maar af of die draak zal komen of niet.maar het gekke is ik voel nog steeds geen gezeur in me buik en meestal heb ik ook hoofdpijn.en net met het plassen was er weer niks te zien. knuffels weer van pepe(mercedes)

Mmmmmm, ja ik ken dat. Ook ik heb meestal van tevoren al wat kramp. Allereerst alvast van harte met de verjaardag van je moeder. Vwb die krampen, ik had het zo'n twee weken terug ineens. Menstruatie krampen en nu zo nu en dan eens. Maar ik moet dus a.s. vrijdag ongi worden als ik uit ga van 30 dagen. De maand daarvoor was het 34 dagen en de maand daarvoor 36, dus het kan nog alle kanten op.
Ohhh ik heb soms zo'n hekel aan mezelf door de manier hoe ik ermee bezig ben. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. Ik kan helemaal fantaseren over het feit "zwanger zijn" maar wat is het dan weer een klap in je gezicht als je ongi word. Het zou zo mooi zijn als we nu zwanger worden. Kunnen we onze dikke buik mooi in de zomer maanden showen. haha hoeven we het niet te verbloemen onder een dikke wintertrui.
Spannend!!!!!!!!!

Liefs en een dikke kus Yvette

je ik ken het gevoel en elke keer zeg ik weer ik kap ermee maar dat gevoel gaat niet over als je zo graag een kindje voor jezelf en je mannetje wilt hebben.ja een dikke buik zou ik ook wil willen hoor.nou wehouden elkaar weer op de hoogte he en hoop dat die draak van jou ook niet om de hoek zal komen kijken.maar het blijf toch altijd een raadsel een vrouwelichaam. dikke knuffel en zal gaan duimen.

Okido....
Ik ga ook voor jou duimen en hopen dat die Rode vervelende duivel wegblijft!!!!!!!!!!!!
Hou me op de hoogte oke???

Knuffie terug van mij

tuurlijk hou ik je op de hoogte.doeiiiiiiiii maar weer pepe

Terug
Bovenaan