Okee, here's the deal: Vanmiddag hield ik het niet meer, en besloot een test te halen, een predictor, ik dacht een goeie, betrouwbare test. Thuis getest, en na 5 minuten met bonzend hart wachten gekeken, maar niks te zien. Manlief ook nog laten kijken, maar hij zag ook echt niks. Ik moest 's avonds weg, en de kinderen zouden bij de buurvrouw eten, dus even kindjes weggebracht, nog even gekletst, etc. En toen naar huis om om te kleden en te vertrekken. Ik dacht toen, toch nog even kijken. En wat denk je? Een streep! Een lichte, maar wel echt duidelijk zichtbaar! Ik keer op de digitale eierwekker, die toevallig nog liep, en zag dat het inmiddels 42 minuten was, dus 37 minuten nadat ik voor het eerst had gekeken. In de handleiding zag ik toen dat het soms langer duurt voordat er een streep te zien is, en als er binnen een half uur toch een streep zichtbaar is, dat je zwanger bent. MAARRR dat er soms NA een half uur een lichte streep in het testvenster verschijnt, en dat dat dan niet betekent dat je zwanger bent. OH NEE!! het was dus 37 minuten nadat ik voor het eerst keek, en ik weet niet hoe lang die lichte streep er al stond!! Nu weet ik dus nog niks!! Het enige wat ik weet, is dat het nu 23.11 uur 's avond is, en ik ben nog altijd niet ongesteld... Morgen dag 30...
Wat zal ik nu doen? Even 1 dag wachten en dan donderdagmorgen maar opnieuw testen als er dan nog steeds geen bloed is? Echt heeeel frustrerend dit!! Koop ik een dure test, weet ik het nog niet!! En ook vervelend omdat manlief duidelijk opgelucht was... over die lichte streep heb ik hem nog maar niks gezegd...
Dus eh... wordt alweer vervolgd!