@ Yvette!

Hey Yvette,

Ik vroeg me af of jij van je tweeling ook met een keizersnede bent bevallen? Ik bij de 1e wel namelijk en omdat alles nog potdicht zit wordt ik maandag eerst geprimed...En jij had toch al een inleiding gehad bij je 1e? Of vergis ik me? Ik wil graag weten wat de ervaringen zijn met inleiden....en stiekem ben k toch wel een beetje bang..ik hoor van je, iig succes morgen bij de gyn he!!!

xxx

Hoi!
Mijn kinderen zijn alle drie "natuurlijk" geboren, dus zonder keizersnee. Bij de tweeling ben ik wel ingeleid ja. Toen had ik ook niet genoeg ontsluiting om de vliezen te breken, en dus kreeg ik ook gel, om de boel eerst meer te rijpen. Die bleek bij mij al voldoende te zijn, want ik kreeg er wat krampen van (bleken al weeen te zijn, maar was heel goed te doen oor), en na een aantal uur braken toen spontaan mijn vliezen, en kreeg ik meteen krachtige weeen. Dat schijnt toch fijner te zijn dan met een infuus. Zelf vind ik het ook weer spannend hoor!
Heel veel succes, ik ben benieuwd, volgende week kunnen we hier waarschijnlijk onze ervaring delen!
Ik denk aan je!
Liefs, yvette

Hoi,

Ik ben bij de bevaling van mijn eerste ingeleid d.m.v. een infuus met oxyticine. Ik hoorde later bij de bevallingscursus dat je door dat infuus  'puntigere' weeen hebt. Dus met driehoekjes op de monitor  in plaats van  bergjes. Een natuurllijk wee verloopt vaak iets regelmatiger dan een wee die opgewekt wordt. Als ze dus door het primen de boel natuurlijk kunnen laten starten is dat denk ik wel fijn. Maar ja, als er geen weeen komen heb je liever driehoekjes op de monitor dan helemaal geen wee.

Succes!

Terug
Bovenaan