@ yvonendani

A

Anoniem

Guest
Hoi Yvonne,

Hele rare reactie van jou. Ik zit zelf ook hier op het zwanger worden forum en heb zelf 3 miskramen gehad en gelukkig dus ook een mooi meisje waar ik erg trots op ben. Kennelijk mag dat niet?

groetjes Mariska

Net zoals jij  "mag"smeken om stemmen mag ik mijn mening geven
Snap je zelf niet dat het zo ongeloofelijk irritant is om overal die vraag tegen te komen ?
je hebt zelf ook wel gezien dat er niet op gerageerd werd !
Je kindje zal ongetwijfeld mooi en prachtig en de mooiste van t jaar zijn maar dat weet je zelf ook net als de kans dat je wint minimaal is.

Echt heel jammer dat hier geen moderators zijn ,
ik had je allang n ban gegeven!
niet omdat je mij hier zo aanspreekt maar omdat je dus OVERAL!!! dezelfde vraag dumpt terwijl je op t novemberforum niet meeschrijft en hier dus alleen in eigen belang komt spammen

mis ik iets..... ik begrijp er echt niks van.....

Liefs Phoebe

Mariska heeft gevraagd of mensen op haar kindje willen stemmen voor baby v/h jaar.
Ik snap zelf niet wat hier mis mee is, en schijnbaar is dit bij Yvonne in verkeerde aard gevalen.

Als je een hekel heb aan zo'n topic, lees je het toch niet?? Of zie ik dat verkeerd??
Ik wil mezelf nergens mee bemoeien hoor (maar doe het nu toch, dat weet ik wel), maar dit is niet de 1e x dat er trotse mama's een veeg uit de pan krijgt om diezelfde vraag.

Groetjes Debby.

Ik begrijp de vraag van Mariska, maar ik begrijp ook ergens de reactie van yvonendani wel....
Maar ben het met je eens Debby; als je een hekel aan dit soort topics hebt, dan sla je ze gewoon over!

Ik sla die topics ook over (nouja, nu even niet dus, hahah) omdat ik namelijk al op de allerleukste baby van het jaar heb gestemd!!!! Mijn eigenste kleine lieve neefje!!!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan