Yvonne en Danielle ...

Zo, nu ben ik het zat! Al die geheimzinnige woordspelingen ...
Jullie weten dat ik helemaal niet nieuwsgierig aangelegd ben, maar dit loopt de spuigaten uit!
Wat is er met jullie twee wat wij niet weten!
Kom op, over de brug ermee!

Groetjes van een strenge mamma Nel !
(worden jullie al bang?)

Hey Nelleke,

Niets bijzonders hoor, hahaha. Ik ben nog steeds zoekende naar die ene wel heel speciale persoon, zoals je wellicht weet en tja, dan gebeurt er wel eens wat.... Maar wat dat allemaal is, blijft tussen Daan en mij. En Daan, die staat hier helemaal buiten hoor, die is momenteel een beetje genezen van het andere geslacht, haha.

Helaas kan ik je dus niet verder helpen . Maar ik zal je één ding verklappen, zodra ik ga trouwen (als dat er nog ooit van zou komen) zijn jullie op het forum de eersten die het weten, hahaha!!!

Groetjes Fonske.

En zo is het! En niet anders !  

Overigens is Daan niet zozeer genezen van het andere geslacht maar ik heb erg veel andere dingen aan mijn hoofd die veel meer prio hebben.
Kortom, sta er niet open voor.

Nou Nelleke, weer helemaal gekalmeerd? Je busje al gevuld haha?

Liefs

Haha, ik weet nu zo goed als nog niets!
Maar geeft niet hoor, ieder heeft recht op z'n eigen 'geheimpjes', Hoe klein ook.

Laat ik dan maar afsluiten dat ik jullie allebei het beste toewens! Met of zonder man, jullie verdienen het om gelukkig te zijn!

Liefs Nelleke

PS: Busje is inderdaad gevuld!

whahahaha ik snapte het busje al niet, maar nu wel nav het andere topic van Nelleke!

Dus jullie zijn lekker aan het rondkijken op RP, kan leuk zijn idd! Voorlopig heb ik mijn buik echt vol van die eikels van het andere geslacht, maar misschien komt er nog weer een tijd dat ook ik weer een ga rondneuzen!

misschien word ik wel lesbisch

Veel plezier dames!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan