Hoi, hier ben ik dan weer. Ik was even een weekje weg. Had gehoopd zwanger te zijn, maar helaas. Mijn gevoel gaf dit dan wel aan, maar mijn lijf wat anders. Ik ben dus heel heftig ongesteld geworden (3 dagen eerder dan gepland, maar dat was wel mijn cyclus voor mijn miskraam). Is gewoon niet normaal. Sinds die miskraam ben ik hele heftig ongesteld. Krijg er lage bloeddrukken van. Had nu maar zoute drop gehaald en dan ging het wel. Maar is niet zo fijn, om zo op vakantie te gaan. Supertampon in en elke 2 uur maar wisselen en maar niet ver weg van een toilet. Ik ben er dan wel weer snel vanaf (5 dagen)
Maandag ga ik dan ook maar even naar de huisarts en meteen vragen wat ik met die lichamelijke klachten aan moet tussen de eisprong en de menstruatie in.
Vond het wel heftig dat ik ongesteld was geworden. Was er zo mee bezig de afgelopen weken en werd echt gek van mij zelf. Daar nu maar goed overgesproken met mijn manneke en we gaan het nu even anders aanpakken.
Komende week is mijn eisprong, ik geef dit ruim van de voren aan, en dan gaan we gewoon aan de klus. Hopen dan dat het gedwongen er af gaat. (bij hem dan, ik heb er geen last van hihi mannen)
We hebben nog lekker een week vakantie, dus de eisprong is wel lekker gepland!
Dus op naar ronde 5 van mijn 1e kindje en mijn NOD is rond 8 juli
Dus we gaan er tegen aan
x yvonne