Zó druk gehad! Even een kleine update

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi allemaal!

We hebben het de afgelopen week zó druk gehad, dat ik niet eens fatsoenlijk heb kunnen 'forummen'.....

Dus bij deze een kleine update.
Eerst maar van Stef. Stef loopt nog steeds niet. Hij kan het best wel, maar hij durft niet! Hij durft niet los te laten, anders zou ie het volgens mij al heel goed kunnen. Ik doe dus nu mijn best om het te stimuleren, want straks met een baby zal het ook wel fijn zijn als ie kan lopen...haha Stef heeft inmiddels 1 kies en 2 onderweg. Hartstikke stoer hoor! Ik heb last van sympathy-pains, want ik heb weer een flink ontstoken verstandskies, waar ik nu dus niet veel aan kan doen... Verder blijft ie een heerlijk mannetje, die me lekker bezig houdt. Hij zegt al zoveel woorden! Echt geweldig! Zo zegt ie nu tegen iedereen "hai!"....echt gewldig!

En dan mama.... Ik voel me weer op en top zwanger en ben vol vertrouwen. Ik ben 's ochtends benauwd, word wagenziek in de auto en slaap weer beroerd. En mijn buik begint al te groeien! Ik kan sommige broeken al niet meer aan omdat dat zeer doet en heb dus al een positiebroek aangeschaft voor mijn werk, want een hele dag zitten gaat echt heel zeer doen. UIteraard kan ik niet wachten tot mijn buikje goed zichtbaar wordt...hihi Ik ben wel heel benieuwd hoe ze het op mijn werk gaan vinden....hihi Ik hoop dat ik daar mag blijven.

Zo...dat was het wel weer eventjes...
Liefs Annet

Fijn dat het goed gaat! Enne, nu herken je lekker al die zwangerschapskwaaltjes al veel eerder he!

Lisenka mv Tessa

Haa wat onwijs gaaf! Zo lees je even wat minder mee en hups, Annet zwanger!! Gefeliciteerd!!! lekker van genieten he!! ook van je kwaaltjes hihi

xxx Bianca

Zo dat heb ik ook ff gemist!! GEFELICITEERD!
En ik lees toch wel (bijna) iedere dag alles door....
Ik heb net ff 7 pagina's terug gezocht, maar het uiteindelijk het verlossende berichtje gevonden...hihi.

Nou nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!

groetjes,
Patty mv Nynke

Super zeg, gefeliciteerd en geniet er van!!!

groetjes Anke

jaja, druk, zeker met alle mogelijke manieren bedenken hoe je voorkomen kan dat je van de daken gaat gillen dat je ZWANGER bent...  

Hey gefeliciteerd!!!!
Aangezien ik er dus een tijdje niet ben geweest had ik helemaal gemist dat je weer zwanger bent!!!! Wat gaaf!!!!! Geniet ervan!
Liefs Maaike

Heee Annet,

Die Stef van jou loopt echt wel als de baby komt hoor (dat is nog niet volgende week, toch?) Engaaf dat ie al zoveel kletst zeg! Heerlijk dat je je zo goed voelt..... Geniet lekker verder en succes verder op je werk! Ben je inmiddels ingewerkt?

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan