Zó spannend!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Deze maand hebben wij voor het eerst ons best gedaan om zwanger te worden.
Nu zou ik dus morgen ongesteld moeten worden, of eigenlijk liever niet natuurlijk. Ik vind het zó spannend! Ik voel van alles en heb echt geen idee meer of het nu de zenuwen zijn, mijn aankomende menstruatie of misschien toch kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap...
Ik heb sinds een paar dagen buikpijn, ben al een paar dagen misselijk (geef niet over maar het wordt wel steeds erger) en ik ben sinds vandaag soms ineens duizelig.
Zelf denk ik eerlijk gezegd dat het echt de zenuwen zijn, dat ik het me een beetje inbeeld omdat ik het zo graag wil.
Is er iemand die dit ook heeft (gehad)?

Riesje.

hoi riesje,
Ik heb precies hetzelfde, als het goed ik hoop ik niet ongi te worden 14feb, dit is voor mij ook de 1e ronde dat wij proberen zwanger te worden.
Ik ben ook veel misselijk, duizelig, af en toe krampen in mijn buik en meer afscheiding. Misschien is het alleen maar omdat je er zoveel aan denkt en mee bezig is, ik probeer er niet teveel aan te denken anders valt het zo tegen als het niet zo is.
We zien het wel, hoop van je te horen of je ongi bent geworden of zwanger bent,hoop het laatste voor je....
groetjes sas

Hoi!

Ook ik heb deze maand voor het eerst voor het eggie geoefend. Ik voel mijn eisprong heel duidelijk, buikpijn op één plek, cervixslijm, gevoelige tepels en een positieve ovulatie test. Die 4 dagen elke dag sex gehad (sorry ) en nu maar afwachten.
Ik denk zo rond 20 februari ongi te moeten worden dus helaas moet ik nog effies geduld hebben.
Ik hou me maar voor dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik meteen zwanger ben maar stiekem hoop ik het toch.
Heb ook wat steekjes in mijn buik, gevoelige tepels zijn gebleven en wat steken in mijn onderrug. Geen misselijkheid...
Maar ja...volgens mij voel ik die dingen iedere maand. Hihi

Nou meiden, spannend he? Laten we hopen dat in ieder geval één van ons meteen de eerste ronde prijs heeft.

Liefs,
Billie, 26 jaar, eerste kindje, eerste ronde.
NOD 20 februari

Hoi billie en sas,

Fijn idee dat er meiden in het zelfde schuitje zitten! Ik voelde me echt een beetje een rare. Komt misschien ook wel een beetje omdat je er verder met bijna niemand over kan praten, tenminste bij ons is het nu nog een beetje een geheimpje tussen mij en mijn man.

Ik voel mijn eisprong niet echt duidelijk, maar servixslijm is bij mij altijd heel duidelijk aanwezig dus daar ben ik maar een beetje op af gegaan. Ben dus nog niet bezig met ovulatietesten enzo. Nu had ik de afgelopen maand wel het gevoel dat mijn eisprong een week later was dan normaal. Volgens de boeken zou dit altijd precies twee weken voor het einde van je cyclus (menstruatie) moeten gebeuren, dus ik vraag me nu wel af of ik dan ook niet een week later ongi moet worden.
Dan zou ik dus nog een hele week langer in deze spanning moeten zitten!

Nou, ik zal in elk geval voor jullie duimen!

Groetjes riesje.

Hoi riesje,
Voordat ik met de pil begon was ik regelmatig ongi, nu heb ik dan mijn eerste menstruatie afgewacht voordat we voor het eggie gingen. Toen was ik in princiepe 8 dagen later dan 28 dagen (een cyclus dus van 36dagen), nu hoorde ik dat dat eigenlijk heel snel al is dat je menstruatie op gang is gekomen na het stoppen met de pil, als ik uitga van 28dagen is mijn nod 14 februari, anders 22februari, dus ik gaat het allemaal wel zien, hoop dat ik niet ongi wordt.
Ben benieuwd wie van ons het eerste leuke nieuws kan vertellen......
liefs sas

Hoi Riesje en Sas,

Tsja...ik heb op dag 20 mijn eisprong gehad en  dat zou dus betekenen dat ik op dag 34 (20 februari) ongi moet worden. Ik heb niet een hele regelmatige cyclus. Het scheelt iedere keer een paar dagen. Maar ik voel dus wel superduidelijk mijn eisprong, dus daar ga ik op. Ik check het nog even met een ovulatie test om het zeker te weten en het klopt altijd.
Ik voel alleen nu al (dag 25) een zeurderig gevoel in mijn buik...Lijkt op een naderende ongi. Hoop het niet natuurlijk!

Afwachten maar...ik ben vooral benieuwd. Als het niet lukt, pech gehad en op naar ronde 2! Haha

Succes he!?

Liefs, Billie

hoi riesje en billie
Ik voel mijn eisprong volgens mij niet, ook doe ik nog geen ovulatietesten.
Wil ook nog niet temperaturen enzo, eerst maar eens zo proberen probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar ja dat ben je eigenlijk wel hoor, want je wil nu graag een kindje en dan het liefst zo snel mogelijk he!!!haha.
kusjes sas

Terug
Bovenaan