Zó vroeg wakker....

A

Anoniem

Guest
Ons mannetje van 6,5 maanden krijgt 's avonds na in bad te zijn geweest zijn laatste fles. 210cc water met 7 schepjes en 3 schepjes rijstebloem.
Dat is om 19.30 en ligt dan om ongeveer 20.15 in bed. Hij slaapt meteen.
Hij sliep meestal tot 7.00 maar de laatste week is hij aldoor om 5.30 al wakker. Eerst even zachtjes kletsen, maar daarna brullen. Speentje terug doen helpt niet want dan heeft hij me gezien en brult hij nog harder. Ik haal hem er dan maar uit en geef hem z'n flesje, waarna hij wel weer 2 uurtjes gaat slapen.
Iemand een tip of ideetje dat hij langer doorslaapt??

Groetjes van Bloem

Is het niet gewoon even een "periode" ofzo?? iets waar hij (en jullie!) gewoon even doorheen moeten?!
Hij gaat rond 20.15 naar bed, dat lijkt mij een goede tijd, niet te vroeg ofzo!
Hoeveel slaapt hij overdag?
En als hij begint te huilen en je gaat niet naar hem toe (erg moeilijk, ik weet het...), wat doet hij dan?
Als je dat nog niet hebt geprobeerd, zou ik dat gewoon eens doen..
Niet als hij helemaal overstuur is, maar wel als hij "gewoon" huilt...
Misschien dat hij dan gewoon wel weer in slaap valt!
Is hier namelijk ook wel eens, dan is ze een beetje aan het "zeuren" (hier is het dan niet echt huilen) en als ik haar gewoon laat liggen slappt ze een kwartiertje later weer.

Succes ermee! Komt goed

Als ik niet naar hem toe ga gaat hij na een tijdje ook brullen, heel hard. Zielig.
Ik heb weleens eerder gehoord dat je dan niet moet gaan. maar het is oorverdovend!
Overdag slaapt hij ongeveer 3x 2 uurtjes
X Bloem

Terug
Bovenaan