zó ziek...

A

Anoniem

Guest
Bah,ik ben zo ziek,krijg bijna medelijden met mezelf,haha.
Ook Delano is (alweer) geveld door de griep.
Hoesten,snottebellen en enorme kop en rugpijn.
Ik hoop maar dat we ons zaterdag(mini forumdag)weer wat beter voelen zodat we gewoon kunnen komen...
Zo,dat was weer mijn klaag momentje.
Groetjes Tanja

Nou hier nog een dus ik klaag lekker met je mee! Ook ik heb de griep, hoofdpijn en rug/ribbenpijn, snik. Gelukkig lijkt Thom nergens last van te hebben, hij heeft het al gehad denk ik want hij was vorige week erg hangerig en huilerig.
Beterschap,
Laura mv Thom

pfff, mag ik ook even? Getver, ik ben ook helemaal niet lekker. Werkelijk alles doet pijn; mijn haar, mijn ogen, gewrichten, kan het zo gek niet bedenken. Vannacht om het uur wezen spoken, blehhhhh IK HEB GEEN TIJD OM ZIEK TE WORDEN (zijn???). Vanmorgen was ik met Stijn naar het Cb maaar gelukkig mag hij nu lekker bij opa en oma slapen en spelen zodat ik mijn werk kan doen. Wat ben ik blij met mijn ouders (even iets positiefs). Sterkte allemaal!!!

Hiya zieke mommas!

Hoop dat iedereen zich weer snel de oude voelt, de griep sucks!

Ajuus, ilja

he bah allemaal zieke mama's.... wat kun je je ellendig voelen, en helemaal als je niet in je bedje kan gaan liggen omdat er een ukkie rondloopt

beterschap voor jullie!!

liefs Jenneke mv Ivar

Hey meis,

vervelend he.....pffff wij hebben hier ook alledrie gevloerd gelegen deze week....buikgriep was het hier.....bij Yoëll is het vast de oorzaak dat ie 4 kiezen door krijgt maar van ons of iets verkeerds gegeten of gewoon niet fit.....pffff en errug vervelend dat de zorg voor je kindje gewoon doorgaat....je bent gewoon wat prikkelbaarder dan anders en als ie dan `s avonds op bed ligt vind ik het zow errug dat ik chaggie was tegen hem....

maar ik hoop echt dat je snel weer opknapt hoor en je mannetje ook......want we hopen natuurlijk wel dat jullie ook komen zaterdag....maar goed ziek is ziek....

Een hele dikke knuffel voor jullie en ziek maar goed uit

Liefs Denise

Voor alle zieken:

Van harte beterschap!!!! xxxx

Groetjes van Cissy en Fabio

Hè wat vervelend. Ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt, want een mama kan nu eenmaal niet echt uitzieken......

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan