Zó pissig!

Ik moet ff mijn hart luchten hoor! Vraag ik net mijn man of ie aub de kattenbak wil verschonen omdat ie zo stinkt. Zegt ie, ik ben niet zo lekker hoor dat komt morgenavond wel!! En ik heb het zondag nog gedaan(Hij is namelijk terminaal verkouden grrr). Dat het inmiddels woensdag (!) is schijntniet uit te maken......en dat ik dan morgen ook de hele dag in de stank zit maakt hem niet uit, hij is er toch niet.... Zijn dit nou mijn hormonen en ben ik onredelijk? Ik zorg toch ook dat het huis schoon is, het eten op tafel staat en dat Margo en hij niks te kort komen? Ik heb last van mijn bekken, fybro en hou verschrikkelijk veel vocht vast en vraag hem 1 ding.......ben echt zoooooo pissig!!

Ondanks dit iedereen een goede, rustige nacht gewenst!!

Greetz Esz

Lang leve de hormonen!!!
Zo zou je miss anders niet reageren, maar het is toch maar een kleine moeite om die kattenbak ff te verschonen....
als jij alles doet, kan hij dat best ff doen....

Nah doe maar rustig aan........ en slaap lekker straks!

liefs

o jee, daarom zo pissed. Hij zou toch beter moeten weten! En ik zou ook woedend zijn ( haha, ook als ik niet zwanger was).
Hoop dat je goed geslapen hebt.

groetjes

Ach mannen, vraag je een keertje wat!!! "OHH kun jij dat nie??t", NEEEEEEEEE anders vraag ik het jou niet eikel hahahahaahah!!

Maar gelukkig kunnen ook best heel lief zijn!! hahaha

Groetjes Anne

Nou idd, hij doet net of ie dood gaat nu ie verkouden is.
Net zijn we op controle geweest bij de tandarts (geen gaatjes voor ons!) Na de tandarts heb ik Margo naar school gebracht en gelezen met haar klasje. Toen ik thuis kwam net bleek dat ie gauw de kattenbak had gedaan voor ie naar z'n werk ging....... Was geschrokken denk ik over hoe boos ik was.......
Na jah, hij is in ieder geval gedaan, katten én ik blij!
Nu maar aan de poets in de slaapkamer en dan is het huis helemaal klaar........ heb verder geen nesteldrang hoor :)
Dank voor jullie reacties, begon toch wel aan mezelf te twijfelen......

Greetz Esz

Terug
Bovenaan