Z'n eerste leugentje...!

Het heeft kort en witblond haar... schitterende blauwe kijkers.... en liegt glashard in je gezicht, WHAHHAAHHA! Thomas! Geen raadseltje, echt gebeurd!

Ik kom beneden na wat  te hebben gehuismiept en Thomas zegt tegen me dat zijn hummer kapot is. Het deurtje is er vakkundig uit gesloopt zal ik maar zeggen...   Tante Aline zit bij ém op de bank en en vraagt aan Thomas wat er mis is met de auto. Auto stuk antwoord ie netjes. En hoe komt het dat de auto kapot is vroeg ze toen? Weet je wat ie zei?   Tante gedaan!   Nou ja zeg.... zegt ze verontwaardigt tegen ém, mooi niet! Heb JIJ gedaan! Antwoord ie terug: neehee, JIJ!

met die mooie staalblauwe kijkers staat ie dus nu al glashard in je gezicht te liegen, WHAHHAHA!

Kus, Marieke

Hahahahaha, die is er snel bij!! Je blijft je toch verbazen over de vindingrijkheid van de mini's??

En over mini gesproken: dat vind ik nou nog eens knap: een mini van een porsche kunnen onderscheiden en dat dan ook nog eens aan je moeder uitleggen als je nog geen twee bent!

Wat is het toch een heerlijke boef hahahaha!
Susan

Haha mooi is dat! Handige banjer!
Ook zoiets, als Evi iets gedaan heeft wat niet door de beugel kan...en ik eens even haarfijn wil gaan uitleggen dat dat niet kan!.. dan gaat ze ineens hele verhalen afsteken over compleet andere dingen of de clown uithangen!
Afleidingstrucen zijn Evi ook niet onbekend haha maar kan er hard om lachen!

Terug
Bovenaan