z'ooooon slaap

ik heb de laatste week z'on vreselijke slaap. Ik kan 's avonds nauwelijks mijn ogen openhouden, pfff. En uiteraard ben ik 's morgens mijn bed niet uit te branden...

Zal wel aan het weer liggen, tis ook weer om eigenlijk de hele dag op je bed te plakken...zucht.... ouwe tijden...

liefs
di silva

Hahahaha, hoe herkenbaar!
Tijden (geen weken maar máánden) heb ik slecht geslapen; moeilijk inslapen of na een paar uurtjes klaarwakker naar het plafond liggen staren...
Maar de laatste 2 weken...ik slaaaaap (joepie!). Niet dat ik me nu echt uitgerust voel, maar ik slaap wel 6 a 7 uur achter elkaar en dat is al heel wat vergeleken met de afgelopen 2 jaar! Heb ook weer zín om naar bed te gaan nu ik weet dat ik waarschijnlijk toch wel zal slapen!
Lang leve mijn bed en het "slaapweer"! hahaha!

Welterusten!

heel af en toe besteed ik Ivar een dagje uit naar mijn schoonouders en dan ga ik heerlijk doen waar ik zin in heb, en dat is een groot deel van de dag slapen en tussendoor heerlijk rommelen!!

echt lekker hoor, daarna weer op en top gezellig voor m'n mannetje!

Jenneke

heel af en toe besteed ik Ivar een dagje uit naar mijn schoonouders en dan ga ik heerlijk doen waar ik zin in heb, en dat is een groot deel van de dag slapen en tussendoor heerlijk rommelen!!

echt lekker hoor, daarna weer op en top gezellig voor m'n mannetje!

Jenneke

Terug
Bovenaan