Z W A N G E R !!!

Lieve meiden,

Ik ben in SHOCK! Ik ben zwanger!!!!

Ik heb zojuist CB testen gekocht en deze gaf een + aan. Niet heel erg duidelijk maar hij stond er wel! Een collega (en vriendin) van me heeft ook getest om het verschil met een negatieve test te vergelijken en toen zag je toch wel degelijk verschil.

Ik ben er echt helemaal van ondersteboven. Ik ga proberen te genieten en me niet te bang te maken voor als het misschien weer mis gaat.

Ik blijf gewoon hangen op dit forum dus ik zal de lijst gewoon blijven doen!

Jeetje.. en dat al na de 2e poging pas weer! Ik kan het nog niet geloven. Ga zo even met de metro naar het werk van mijn man om het hem te vertellen!!

Marjon, Po, Sylvia en Renske, ik blijf voor jullie duimen!

X F

Geweldig!!

Van harte, hoor. En probeer je inderdaad niet te druk te maken.

He, ik ben gelijk van slag, zit hier op mijn werk, maar de concentratie is even weg.
Ik vind het echt leuk voor je hoor, maar het stomme is dat ik het nu helemaal ook eindelijk weer wil.
Nou is het op zich niet lang meer voor de uitslagen, maar aan de andere kant duurt het voor mijn gevoel nog wel heel erg lang, pfffffffffff.

Hoe reageerde je mannetje??

Nogmaals van harte en geniet ervan!

Ariane

Jaaaaaaaaaaaaaaaa F, wat gaaf zeg!! Ik krijg helemaal kippevel op mijn lichaam! Wauw zeg! Ben zo blij voor je. Zo zie je maar, vage test is zwanger!!!!!

Probeer ervan te genieten en fijn dat je hier blijft!!

Liefs PO

YESYESYESYES!!!

Zwanger,,,dikke plus! Dit is geweldig nieuws voor jullie.
Van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws waar je al zo lang op zat te wachten.

Ik ben ontzettend blij voor jullie.

Liefs Bibi

WAUW

Hier raak ik ook van in een juichtstemming!!!

Jeetje... Wat mooi, zeg.

Fijn dat je niet weggaat, want ik zou je niet willen missen hier!

Dikke knuffel,
Marjon

Terug
Bovenaan