Zaad testen ervaring man

<p>Goedeavond, </p><p>Mijn man laat van de week zijn zaad testen maar hij is eigelijk eigenlijk opzoek naar ervaringen van andere mannen. Hoe was dat voor hun. Wil jou man hier iets over zeggen of kan jij er iets over zeggen hoe dat voor jullie was lezen wij dat graag. Helaas is er online niet heel veel over te vinden. </p><p> </p><p>Groetjes van ons </p>

Mijn man vond het spannend, maar alles voor te doen voor een kindje. Hij is bij het ziekenhuis zijn zaad gegeven in een zogenaamde ‘herenkamer’. Je kan het eventueel ook thuis doen maar dan moet je binnen het uur weer terug zijn. 

Het, ja hadden het liefst ook in het ziekenhuis zelf gedaan maar dat mag nu helaas niet en moet het thuis. Wij moeten het binnen 45 min op 't zh afleveren en het is 20 min rijden. Dus het is nog best wel timen zeg maar. Hij vind 't best spannend . 

Hoi, mijn partner had er geen problemen mee. In 1 ziekenhuis was geen apart kamertje. Hij deed het daarom in een toilet, gewoon op de poli. Ook ivm reistijd en voldoende warm houden. Hij zag het ook niet als iets vervelends of iets om voor te schamen. Dus hup hij deed het even, hij schakelde omgevingsgeluiden uit, was ook zo klaar steeds. Hij vond in het tweede ziekenhuis het kamertje eigenlijk veel vervelender. Hij heeft niks met de speciale boekjes of filmpjes. En het idee dat daar meer mannen sperma lieten rondvliegen vond hij vies. Het zal per man verschillend zijn. 
Bij ons kwam er uit dat het zaad kwaliteit verminderd was. Ook daar heeft hij zich nooit voor geschaamd of zich minder man door gevoeld. Gelukkig! 
Succes!

Mijn man was er vrij makkelijk in: wat moet dat moet. Gelukkig kon hij thuis aan de slag, omdat wij binnen een kwartier in het ziekenhuis op het lab kunnen afgeven. Bij hem kwam er niks uit (dus gewoon goede zaad). 
We zijn uiteindelijk toch in een IUI-traject beland, waardoor hij maandelijks zijn zaad op deze manier moest inleveren. Het wordt elke keer minder ongemakkelijk (je kan het vergelijken met vaginale onderzoeken. In het begin superongemakkijk, na 4 keer de normaalste zaak van de wereld). 

Bij ons de eerste test in regionaal ziekenhuis s ochtends ingeleverd en s middags al uitslag. Voor het tweede en specifiekere onderzoek moest hij daarna naar een academisch ziekenhuis en dat duurde ruim een week. 
Idd het wordt steeds minder raar of gek

Bij ons kon hij het gewoon thuis doen en binnen een uur ook inleveren. Eerste keer was het blijkbaar wat aan de weinige kant en toen leek de uitslag niet heel goed. Gynaecoloog zei dat het aan meerdere factoren kan liggen. Zelfs als je drie maanden van te voren ziek bent geweest, kan invloed hebben. Moest een maand later weer testen en toen super goede uitslag gelukkig. Uitslag kon je online al snel zien, maar na een week telefonische uitleg. 

Terug
Bovenaan