zaadlozing

Misschien een stomme vraag maar kan een man klaarkomen zonder dat hij dit merkt?? Mijn man weet soms niet of hij klaargekomen is omdat hij dit niet altijd voelt maar het voelt wel nattig aan.....wie weet dit?? ik ben ook zo lang bezig om zwanger te worden

Als man zul je bij het klaarkomen de samentrekkingen voelen in de prostaat (ik heb de vraag even aan mijn man voorgelegd) en als vrouw voel je ook of je man klaarkomt. Het begint dan van binnen helemaal te kloppen net alsof je je eigen hart in je vagina voelt zeg maar.
En daarnaast (zo ervaar ik dat althans) begint het van binnen heel lekker te kriebelen vlak voordat mijn man klaarkomt. Misschien heb je daar wat aan?
Liefs
Angélique

Erg vreemd. Ik heb het mijn man gevraagd, maar hij kan er zich niets bij voorstellen. Heeft je man dan wel plezier in het vrijen? Is het voor hem wel prettig als hij klaarkomt? Misschien moet je het een keer anders proberen om te kijken, wat hij 'loost'. Doe eens een spelletje aftrekken of zo. Het klinkt gek, maar in een romantische sfeer kun je hem zo ook laten klaarkomen en meteen daarna zien wat hij heeft geloost. Natuurlijk niet zeggen van te voren dat je dit gaat doen, want dan is hij te gespannen en prestatiegericht. Ga vanvaond gewoon lekker wat opvrijen en dan niet gelijk om elkaar duiken, maar doe het eens zo. Als ware ten behoeve van je onderzoek. Dan weet je meer, want als het na lange tijd niet lukt, zul je ook bij de gyn. wel een samenlevingstest krijgen, en dan moet er ook iets sperma aanwezig zijn voor de test.
Heel veel succes

mijn vriend loost lang niet altijd dezelfde hoeveelheid als hij klaarkomt, daar kwamen we achter toen hij een keer zaad moest inleveren bij het ziekenhuis. als het inderdaad heel fijn is en een lang voorspel bijv, dan loost hij meer zaad dan als het zomaar ff tussendoor is

gr pauline

Terug
Bovenaan