Zachte volle maar pijnlijke borsten...

A

Anoniem

Guest
Hai hai hai!

Ik had me al voorgesteld en ik heb eigenlijk nog een vraagje:

Na hoeveel weken kunnen je borsten groter worden en voller enzo? In het begin waren ze namelijk wat harder en ook pijnlijk, maar nu zijn ze groter, voller en zachter en van die blauwe adertjes en ook van die kleine rode. Nu is het normaal dat mijn tepelhof best mooi rond is maar nu lijkt het alsof die niet meer zo mooi rond is van alle kanten!!! En de tepel lijkt wel een volumeknop!

Zondag a.s. is mijn NOD.

Kunnen jullie me helpen of vertellen wat jullie hebben gehad of hebben?

Lfs,

Leone

heej leone!

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 20 jaar en zit in ronde 1 voor ons kindjeik heb precies hetzelfde als jou...ik moet eigelijk vrijdag de dertigste ongi worden maar ik heb sinds eergisteren pijnlijke en harde borsten...ik las wel bij de zwangerschapsverschijnselen dat als je zwanger bent je borsten zachter worden na een tijdje....maar zoals bij jou lijkt het op zwanger ook krijg je adertjes enzow..en dat heb jij ook dus k zal strakkies maar snel gaan testen...haha ben super benieuwd!in de hoeveelste ronde zit je? en hoe oud ben je als k vragen magg...heel veel succes meid!

Veel liefs mij

Hai Dushi,

Ik ben 28 over een paar dagen 29...en ik en mijn man zijn nu al een jaar bezig. Helaas al 4 MK's gehad en de laatste was nog niet zo lang geleden. Dus hopen en bidden dat het nu wel goed komt mocht het toch zo zijn. Loop ook onder controle en krijg begeleiding dus van HA en GYN. Zondag heb ik mijn NOD dus...maar werd vanochtend niet lekker bij het tandenpoetsen kreeg gewoon een spontane zweetaanval. Ben maar weer onder de douche gegaan voordat ik naar me werk ging. Pfff....nah laat je het me weten hoe het verder bij je gaat...spannend he!?

Lfs,
Leone

hoi leone..

Ook ik heb sinds een week enorm pijnlijke borsten, als ik er naaar wijs doen ze al pijn hahaha ..
Ik zit nu op 35 dagen, laatste cyclus duurde 39 dagen, dus ik wil nog niet testen, bang voor teleurstellingen. Nu heb ik normaal voor ik ongi moet wordenook wel iets zeerdere borsten, maar niet zoals nu naar mijn idee..
Ben ook erg benieuwd hoe het bij jou afloopt...
nog steeds zere borsten?   en andere kwaaltjes??

groetjes skilte

Terug
Bovenaan