zagende ademhaling en diarree

Ik heb in feb.ook al een berichtje geplaatst over evt.allergie.
Maar mijn zoontje, nu 5 mnd, heeft nog steeds een zagende ademhaling (niet benauwd, wel veel slijm) en voor de 3e keer in 4 weken alweer enkele dagen diarree. Hij heeft nu 2 anti-bioticakuren en een puf(ventolin) achter de rug, maar dit mocht niet baten. Hij is niet ziek,geen koorts en groeit en ontwikkelt goed, maar het is zo'n rotgehoor en die diarree erg vervelend. Wie herkent dit?
Ik heb gehoord dat dit ook kan komen door de DKTP-prik, iemand ervaring hiermee? Koemelkallergie ? (is hij op getest met 2 mnd.en de kinderarts zegt dus van niet, taaislijmziekte werd ook al genoemd,iemand een baby met deze ziekte?
Groetjes,
Liesette
 
Hoi Liesette,

Ik heb hetzelfde met mijn zoontje van 6 maanden. Hij hoest veel, snottert altijd en heeft ook een piepende ademhaling en veel slijm. Ben met hem naar een relexologe geweest en dat hielp wel iets. De dokter wil nog geen kuur geven omdat hij hem te jong vindt. Je kunt je zoon wel kloppen, op het rugje het slijm loskloppen. Dit helpt ook wel. Eigenlijk heb ik dus geen tips, maar ik weet hoe vervelend het is als je niet weet waardoor het komt.
 
Terug
Bovenaan