Zakjes voor luiers

Hallo

Even een vraagje...

Ik weet niet of hij hier past maar vond luiers wel bij verzorging passen. Een tijdje geleden heeft op de site gestaan dat er ergens zakjes te kopen waren met een geurtje erin. Hierin konden de luiers gedaan worden vooral voor poepluiers. Vind ik wel zo handig soms als je bv op visite bent of anders... Wie weet waar deze te koop zijn...

Bedankt in ieder geval

gr angelique
 
die zakjes zijn overal te koop kruidvat, etos.
maar idd duur maar de gewone pendaal emmerzakjes helpen bij mij echt niet tegen de geur. wat wel helpt en goedkoop is meteen in de kliko gooien helpt perfect tegen nare geurtjes.
 
hallo
ik haal ze altijd bij de etos.
ik ben er super tevreden over.
ik gebruik ze ook om even de kleren erin te doen die een van mijn kids heeft onder gepoept. en thuis zet ik het dan meteen in het water.
groetjes manuela
 
Hoi!

Ik gebruik ze ook van Kruidvat en vind ze helemaal niet duur want er zitten er 100 in! En anders wacht je op een aanbieding.  Tijdens mijn zwangerschap waren ze in de aanbieding en heb ik meteen een aantal ingeslagen.
Ik vind het echt ideaal voor als je op visite bent maar wij gebruiken ze ook thuis.

groetjes, Karin
 
Hallo

Bedankt voor jullie reakties en ben dan ook op zoek gegaan naar de zakjes. Nou kan ik ze toch nergens vinden, zowel bij Etos en Kruidvat niet. Ik kijk bij de babyspulletjes, liggen ze misschien ergens anders?

Dank jullie wel voor het antwoord...

gr angelique
 
Hoi,

Bij de Kruidvat liggen de luierzakjes ergens bij de babyspullen. 't Is een blauwe verpakking, lijkt wel een klein beetje op de billendoekjes, maar dan zit er bovenop een witte plastic sluiting. Succes met je zoektocht...

Groetjes Lijdi
 
Terug
Bovenaan