zakken

A

Anoniem

Guest

is de baby bij jullie al gezakt?
ik heb de laatste paar dagen zo last onderin alsof er iemand met een mes zit ofzo ik kan me herinneren dat het waarschijnlijk het hoofdje van de baby is die aan het indalen is,,ik kan me alleen niet meer herinderen dat dat zo pijn deed?!
aangezien ik 1 van de laatste ben die moet bevallen neem ik aan dat bij jullie dit al gebeurd is? deed het ook pijn? anders ga ik wel bellen morgen want kan niet eens normaal zitten af entoe

veel liefs cora

Hoi!

Ik ben nu 34 wkn zwanger en het kindje is nog niet ingedaald. Nou gebeurt dat bij een 2e (of volgende) zwangerschap vaak ook pas later, soms pas tijdens de bevalling.
Als je kindje indaalt kun je idd behoorlijk pijnlijke steken voelen in je schaambeen, heel vervelend. Voordeel is wel dat je bovenin je buik weer wat meer 'lucht' krijgt.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

hoi

Ik weet niet of je laag draagt,ik wel bij mijn dochtertje ook en heb ook wat pijn onderin vlakbij mijn schaambeen allemaal steken,zal toch wel van de druk zijn van het kindje of dat ie al   een beetje aan het indalen is.het is een rotgevoel maar denk wel dat dit vaker voorkomt. gr wendy 31,2

Nou, ons kindje ligt nog volledig overdwars hoor. Afgelopen weekend leek het even de goede kant op te gaan, maar die pret was van korte duur. Op zich niet zo'n probleem: er is nog tijd genoeg om te draaien en te zakken!

Groetjes, Dee (32,6)

Terug
Bovenaan