Zal dit berichtje in beeld komen?????

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die het idee hebben dat dit forum niet helemaal klopt.

Een reactie verschijnt niet óf pas veel later. Bij het plaatsen van een nieuw berichtje is het ook steeds afwachten of het daadwerkelijk in beeld zal komen......
Vreemd!!!!

Groetjes,
mel
 
Ze zijn goed aan het prutsen hier, eerst kom je er dagen lang niet op en dan worden de berichtjes niet geregistreerd.

Jammer eigenlijk, het is best een leuk forum, jammer dat ze een stel prutsers in dienst hebben die niet eens een simpel forum kunnen onderhouden.

Jongegezinnen, doe er eens wat aan!!!
 
Inderdaad zijn ze hier aan het prutsen, ik krijg soms het gevoel dat er helemaal niemand is die het forum bijhoud/nakijkt. Ook als je een vraag hier op het forum zet voor die mensen word er niet op gereageerd, heel jammer.
 
Wat ook zo lekker is: is dat er in de "lijst" dan staat dat er bijv. twee reacties zijn, dan wil je die lezen: staan ze er niet onder!!!
Er is nog steeds geen juni-forum, terwijl die meiden volgens mij al een paar weken zwanger zijn.
Lekker zooitje hier, ik wil wel solliciteren om te helpen het op orde te houden :)

Ik hoop dat het snel weer oké is, want dit gaat behoorlijk irriteren!
 
Inderdaad loopt het niet helemaal lekker, jammer want als je iets plaats wil je ook antwoord, toch?

Met Plonie ben ik het ook helemaal eens, ik zit te wachten op het juni forum. Ben nu 6 wk, vanmorgen naar de ha geweest, doorverwijzing gehad voor de echo, kortom: genoeg om over te 'kletsen' met meiden die evenver zijn.

Groetjes Mosy
 
Het is mij helemaal duidelijk..., ik ben ABSOLUUT niet de enige die hier genoeg van heeft.
Debby, je hebt wel gelijk dat het vreemd is dat deze berichtjes zo snel verschijnen. Zo het toeval zijn???

Zelf ga ik ook een mailtje sturen naar jonge gezinnen. Baat het niet dan....

Groetjes,
Mel
 
Terug
Bovenaan