Zal dit het begin zijn?

<p>hallo dames,</p><p> </p><p>vannacht een nacht van niks gehad werd rond 2 uur wakker om naar wc te gaan (wat tegenwoordig standaard 6x per nacht is). Eenmaal weer in bed begonnen de krampen, deze werden steeds heftiger en pijnlijker dacht nou begint het na weken voorweeen en menstruatiekrampen. </p><p>Dit heeft ong. Tot aan vanmorgen 5:30 geduurd er zat soms regelmaat in en toen niet meer.. opeens was het ook gewoon weg. Hebben jullie hier ervaring mee? </p><p> </p><p> </p>

Hoi!
Hier ook zoiets gehad, 5 jaar geleden. 
3.15 uur naar de wc met het idee dat ik een blaasontsteking had. Vervolgens om 6 uur weer plassen en zelfs mn urine opgevangen ?.  Ik was inmiddels 40+5, maar er ging op dat moment echt geen lichtje branden, hahaha. Weer gaan slapen en een uurtje later weer wakker. Krampen tot de max.
Vanaf dat moment kwam het en ging het. 
Dus ja, ik weet niet hoe ver je bent, maar ik denk idd dat dit het begin is van je bevalling.
Laat je nog even weten of het doorzet?
Succes en heel veel liefs, Maaike 

Ik heb hetzelfde gehad. Het is tien weggeweest tot het einde van de dag en toen begon het weer en heeft het doorgezet en ben ik bevallen. Dus wie weet ?

@wereldwondertje ik ben nu 37+3.
krampen komen nu weer terug. Hoop dat het doorzet en niet nog weken zo door blijft gaan.. maar we gaan het zien..

Ik hoop het ook voor je. 
Installeer een weeëntimer op je telefoon. Dan kun je het registreren wanneer je kramp hebt. Je kan altijd je verloskundige bellen he. Die kan ook kijken of je al ontsluiting hebt.
Succes!
Liefs, Maaike 

Hier nog steeds hetzelfde.. af en toe gaat het flink in de rug zitten..
zit nog steeds geen regelmaat in, vandaag niet echt een fit gevoel. Vanmiddag opeens overgeven.. 
Het word er niet leuker op op het moment. Laat het please doorbreken zodat we er vanaf zijn..

Terug
Bovenaan