Zal het dan nu eindelijk toch gebeuren????

Hoi meiden

Pppfffff, wat is dit toch weer spannend. Ik zal even wat van mij vertellen. Ik (31) heb een zoontje van net 3 en ben bijna 8 jaar getrouwd. In februari 2006 heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Erg verdrietig, elke maand weer de teleurstelling. Vorig jaar zomer werd het echt een obsessie, en toen had ik zoiets van nee dit wil ik niet. Dus toen (geprobeerd) even iets minder er mee bezig geweest, maar toch stiekem elke maand weer hopen. Nu, 21 maanden na mijn miskraam, had ik 2 weken geleden besloten om toch maar naar de huisarts te gaan. Ik had de temp. van 2 maanden bijgehouden, en een lijstje gemaakt van hoelang mijn cyclussen zijn (verschillend tussen 31 en 40 dagen, en uitschieters van 24 en 42 dagen). Hij verwees mij aan de hand hiervan en dat we al 1,5 jaar aan het proberen waren, zonder resultaat, door naar de gyn. Ik moet nog bellen voor een afspraak te maken, maar wilde hiermee i.i.g. mee wachten na mijn weekendje weg, half nov. Maar nu zit ik dus toch in spanning.....Ik zit nu namelijk op dag 44 en nog steeds niet ongesteld. Wel al een week een zeurend gevoel onder in mijn buik, af en toe een beetje een bol gevoel. Normaal voel ik als ik ongesteld moet worden ook aan m'n borsten een pijnlijk gevoel, maar nu helemaal niets. Vanmorgen om 6.15 uur mijn temp. opgemeten en dit was 37 graden!!! dus nog steeds hoog. Ik was gisterochtend toen ik opstond heel duizelig. Maar voor de rest voel ik dus helemaal niets.....en niet te spreken over de zw. testen, nu al 3 gedaan de afgelopen dagen, allemaal negatief....AFWACHTEN MAAR WEER!!!!!!!!!!!
Zal het dan toch nog zelf "spontaan" gebeuren??

Groetjes van Rachelathomenl

heej hallo

ik hoop echt voor jullie dat er nu een wondertje mag komen, en zeker na zo lang wachten!! ik en mijn vriend zijn nu 17 maanden bezig, wij zijn nu eindelijk zover dat we zelf naar de gyn gaan bellen, ook aan de hand van mijn vriend zijn ouders die eerst geen kinderen konden krijgen, en na 10 jaar wachten toch een zoon en dochter kregen, zijn ouders zijn er beide niet meer, dus daarover zal ik nooit meer vragen kunnen stellen. maar wel goed van je dat je de temperatuur bijgehouden hebt, wij gaan dat komende maand doen als ik weer ongi ben geworden, want het ongi worden is een gewoonte aan het worden, dus ook deze maand zal het geen zwangerschap zijn, ook omdat ik een anti-biotica kuur heb gekregen voor een ontsteking aan mijn kies, dat kan er ook nog wel tussen! maar goed ik duim voor jullie dat het nu zover mag zijn, laat het weten zodra je meer weet, je hebt veel aan het forum, ik tenminste wel, met al je vragen en dingen kan je hier terecht.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan