zal het dan toch 3 keer scheepsrecht zijn??!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik denk dat ik zwanger ben. Ik heb za 21 februari '09 3e keer iui gehad. Ik hield het vanmorgen niet meer en heb (op dag 13 na iui) getest en  heel lichte streep te zien. Wij zijn al weer 3 en een half jaar bezig voor 2e kindje. 3 jaar geleden voor het laatst zwanger geweest (na 8 weken een miskraam), sindsdien niet meer zwanger. Heb een zwaar gevoel in mijn buik en gevoelige borsten. Vanmiddag kreeg ik wel (sorry voor het verhaal) bij het afvegen donker rood/bruin slijmbloed/ licht rose. Maar nu weer niets.

Morgenochtend maar weer testen. Ik moest rond iui wel pregnyl spuiten, en ben nu 13 dagen later. Dan is het toch wel uit mijn lichaam nu?! Pppffff, moeilijk hoor. Afwachten maar. Superspannend!!!

Rachelathomenl

(3e keer iui, 3 jaar bezig, maand 3 (maart))

Hey hoi,

ik snap je verhaal eigenlijk niet zo. Wat is iui ???? is dat een soort ivf of zo.

Ik begrijp dat een zwangerschap meer als welkom is. Nou dan wens ik je heel veel succes bij het testen en ik hoop dat het positief is.

Groeten Jeanine

Hoi,

Jeetje, spannend hoor....
Hopelijk ben je echt zwanger en mag het dit keer goed gaan.
Succes!

Groetjes Mamalie

Als pregnyl een hormoon is dan zou dat een zwangerschapstest kunnen beinvloeden. Ik zou niet weten hoe lang dat in je lijf blijft. Wat heeft de gyn. hier over gezegd? Misschien even bellen. Ik hoop heel erg voor jullie dat je wel zwanger bent.!!!

hai hai,

als eerste wil ik je zeggen dat ik voor je meeduim dat het idd dit keer gelukt is!!!

ik ben zelf ook na 3,5 jaar medische molen door middel van iui zwanger geworden van onze tweede!!!

wanneer mocht je voor de eerste keer testen dan van de gyn!!
ik mocht dat toen pas met drie weken na de iui.
maar kon me ook niet langer beheersen en heb toen ook met +- 13 dagen eerste keer getest.

pregnyl kan idd de test beinvloeden maar ligt ook aan de hoeveelheid dosering!!
hoe voel je je verder?????
het wachten is eigenlijk het ergste he tenminste dat vond ik altijd!!
ik hoop echt voor jullie dat het wachten beloont gaat worden!!

liefs mamsy

Ik had precies hetzelfde gevoel als jij, een zwaar gevoel onde rin de buik, en menstruatiepijn.
Maar streepje is streepje toch.........

Ik duim met je mee!

hallo

ik heb 10 x iui gehad

en heb inmiddels een gezonde zoon en zwanger van nr 2 (spontaan)
maar de pregnyl kan zeker invloed hebben op de zwangerschapstest
ik wil je niet ontmoedigen heb zelf ook een x een vaag streepje gehad en toen wel ongi geworden
de arts zei toen dat het vaag streepje door de pregnyl kwam
het is heel moeilijk (weet ik alles van)
nog een paar dagen wachten en opnieuw testen

heel veel succes

Terug
Bovenaan