zal het nu dan toch.......????

hoi hoi,

ik word gek hier loop al bijna 2 weken met pijnlijke  voorweeen...
vorige week slijmprop verloren..
vandaag over de hele dag weer pijnlijke voorweeen, diarreesolly, slijm,misselijk maar het lijkt zich weer niet door te zetten!!

is dit dan toch stiekum het begin of kan dit zich nog weken aanhouden???

liefs mamsy

hoi mams

ghossie inderdaad zal het gaan komen. ( ik heb hier geen ervaring mee) spannend zeg!!!!! alleen minder dat je je zo ellendig voelt.
nou veel sterkte voor als het zo ver is en geniet ervan.

liefs kim

Hallo, zo begon het bij mij ook en het zette de tweede dag ineens door. Hopelijk komt het bij jou ook snel! Veel sterkte straks en zet m op, hou het doel voor ogen! Je kunt het!

De laatste loodjes, even volhouden! Ik had een paar dagen voordat mijn vliezen braken dat ik me heel slecht voelde. Alsof ik griep had: zweten, misselijk, moe en gewoon helemaal niet lekker. Maar toch heeft het nog een dag of 5 geduurd volgens mij. Maar ik had verder geen weeen of zo.

Ik hoop dat het doorzet voor je!

Groetjes, Marisa

hai meiden,

helaas loop hier nog steeds met het hele rijtje ( om het maar effe netjes te houden) rond.
moet dadelijk naar de verloskundige!
ik denk dat ik eens maar ga vragen of die weeen nog wat gedaan hebben daaronder!
want hier word ik ondertussen toch wel een btje grrrrrrrrrrr van hehehehe
ben van het weekend ook nog eens van de trap gevallen door alle spanningen heb ik mijn koppie er toch niet helemaal bij......
stuitje daardoor zwaar gekneusd heeeeeeeeeeerlijk gaat het hier...(met de beeb gaat alles goed.... das belangrijkste)
sorry dames moest effe zeuren
naja ben benieuwd wat de verloskundige gaat zeggen!!!

liefs mamsy

Terug
Bovenaan