A
Anoniem
Guest
Hallo, ik en mijn man zijn al 2 jaar bezig met zwanger worden, we waren ook reuze blij dat we toen mochten deelnemen aan het november forum, totdat ik een aantal weken last van bruine afscheiding had en toch maar even een echo liet maken met 11 weken, ik moest pas rond 14 weken naar de vk voor de eerste keer, maar het voelde niet lekker dus vroeg ik voor een echo voor zekerheid, en daar werd mijn angst bevestigd, het vruchtje was al bij 7 weken gestopt, dus kreeg ik in mijn twaalfde week een miskraam.
dat is nu bijna 4 maanden geleden.
ik had 3 dagen terug al ongi moeten worden, maar tot op heden nog geen enkel teken, wel ben ik erg emotioneel en moe en zelfs wat misselijk. nog geen test gedaan, wil nog even een paar daagjes wachten, hoewel mijn ongi altijd stipt om de 27 dagen is soms wel eens een dagje eerder of later....dus nog even afwachten, maar ik hoop het zo...zal het weer zo mogen zijn....
ps ik ben 34 jaar en dit wordt mijn 2de en mijn mans 3de kindje, maar onze eerste samen....spannend......
groetjes Bianca
wie weet kom ik weer terug in het aprilforum....
dat is nu bijna 4 maanden geleden.
ik had 3 dagen terug al ongi moeten worden, maar tot op heden nog geen enkel teken, wel ben ik erg emotioneel en moe en zelfs wat misselijk. nog geen test gedaan, wil nog even een paar daagjes wachten, hoewel mijn ongi altijd stipt om de 27 dagen is soms wel eens een dagje eerder of later....dus nog even afwachten, maar ik hoop het zo...zal het weer zo mogen zijn....
ps ik ben 34 jaar en dit wordt mijn 2de en mijn mans 3de kindje, maar onze eerste samen....spannend......
groetjes Bianca
wie weet kom ik weer terug in het aprilforum....