Ik dacht dat ik de fase van ieder verschijnseltje in de dagen voor mijn nod herkennen als dat ik zwanger zou zijn nu wel achter me had gelaten. Ik bedoel dat ik na 1,5 jaar echt niet meer denk dat ik zwanger ben als ik zere borsten heb of steekjes voel omdat ik iedere keer toch ongesteld wordt. Op het zwanger worden forum begon me dat op een gegeven moment zelfs te irriteren als er weer iemand kwam met allerlei vage verschijnselen en zich dan af vroeg of ze zwanger kon zijn (erg he, van mij). Maar ik kan het nu toch niet laten om eigenlijk nu hetzelfde te doen (nog erger...) Ik zou woensdag ongesteld moeten worden, heb een hele regelmatige cyclus. Had net dus een beetje bloed in mijn ilk. Ook een beetje ongesteldheidsgevoel dus baalde weer als een stekker. Ik dus even verder onderzoek gepleegd (ga hier niet de details vertellen) maar kwam dus geen bloed meer tegen. Realiseerde me dat dat toch echt te vroeg was. Dus jullie raden het al, begin me zelf nu lekker te maken dat het wel eens een innestellingsbloeding zou kunnen zijn. Of ik wordt toch echt een keer supervroeg ongesteld. Vergeef mij dit verhaal maar ik wilde het even kwijt. groetjes