zal het wat zijn?

Ik dacht dat ik de fase van ieder verschijnseltje in de dagen voor mijn nod herkennen als dat ik zwanger zou zijn nu wel achter me had gelaten. Ik bedoel dat ik na 1,5 jaar echt niet meer denk dat ik zwanger ben als ik zere borsten heb of steekjes voel omdat ik iedere keer toch ongesteld wordt. Op het zwanger worden forum begon me dat op een gegeven moment zelfs te irriteren als er weer iemand kwam met allerlei vage verschijnselen en zich dan af vroeg of ze zwanger kon zijn (erg he, van mij). Maar ik kan het nu toch niet laten om eigenlijk nu hetzelfde te doen (nog erger...) Ik zou woensdag ongesteld moeten worden, heb een hele regelmatige cyclus. Had net dus een beetje bloed in mijn ilk. Ook een beetje ongesteldheidsgevoel dus baalde weer als een stekker. Ik dus even verder onderzoek gepleegd (ga hier niet de details vertellen) maar kwam dus geen bloed meer tegen. Realiseerde me dat dat toch echt te vroeg was. Dus jullie raden het al, begin me zelf nu lekker te maken dat het wel eens een innestellingsbloeding zou kunnen zijn. Of ik wordt toch echt een keer supervroeg ongesteld. Vergeef mij dit verhaal maar ik wilde het even kwijt. groetjes

hoi Noortje,
Helemaal niet erg hoor van je! Ik denk dat we ons allemaal heel erg in je verhaal kunnen herkennen. Toch elke maand wel weer dat beetje hoop, zeker als je ongi niet doorzet, of te vroeg is etc etc. Dan ga je toch ook denken, zou het misschien toch raak zijn? En wie weet is het deze keer raak bij je, het zou goed kunnen!
ik hoop het voor je, hou ons op de hoogte!
Groetjes A

Hoi Noortje,
Ik moet aankomende donderdag ongi worden en heb vanaf afgelopen woensdag t/m vrijdag ongi krampen gehad en ook een beetje bloed verloren. Ik ben net asl jij 1,5 jaar bezig en geloof niet meer echt dat het spontaan gaat lukken. Nu begin ik ook te hopen dat er een wonder is gebeurd. Hopen mag altijd Noortje!
Ik ga duimen aankomende week dat het geluk aan onze zijde is!!

liefs
Marielle

Hoi Marielle,
Dat zou toch heel mooi zijn he... Het kant altijd! Van mezelf denk ik toch dat gewoon weer ongesteld ga worden, zo voelt het tenminste wel. Alhoewel heel veel vrouwens een ongesteldheidsgevoel hadden terwijl ze dus wel zwanger waren, als ik zo internet afstruin, dus wie weet...
groetjes

Ik heb vandaag ook weer veel last! allerlei tintelingen en krampen maar mij nod is toch echt pas donderdag. Ik zie ook geen druppel bloed meer. Je baarmoeder begint toch niet een week voor je nod al met enig activiteit?? Ik denk ook dat ik ongi ga worden maar alles is mogelijk. Mijn beste vriendin dacht ook ongi pijn te voelen maar toen er geen bloed kwam heeft ze een test gedaan en bleek ze gewoon zwanger!(ze gaat nu bijna bevallen!)
Ik ben benieuwd Noortje!

Het enige wat we kunnen doen is afwachten (en dat doen we al zo lang...) Morgen gaan wij in ieder geval naar de VU voor de test van het sperma van mijn vriend. En dan weten we over twee weken eindelijk waar we aan toe zijn en hoe het verder gaat! Was het alvast maar zover! groetjes (en ik blijf duimen!)

Terug
Bovenaan