zal het wel niet goed zien...

A

Anoniem

Guest
ik heb 2 feb een miskraam gehad, en toen waren mn zwangerschapskwalen al weg..
en me een tijdje gewoon goed gevoeld maar nu sinds vorige week hoofdpijn, af en toe ineens misselijk, mn darmen weer van slag, verschrikkelijke wisselingsstemmingen..maar ook wat bruine afscheiding maar dat zou nog oud bloed kunnen zijn van mn miskraam..denk doe even een testje, gewoon vd kuidvat, verschijnt er een heel licht streepje..maar ik zal het wel niet goed gezien hebben..ga maar even digitale halen en het wknd nog eens kijken..zal wel een hoop verklaren hoe ik me voel, want ben echt niet te genieten :)

Ohh spannend meid! wie weet, het zou zomaar kunnen!
Had je na je mk een test gedaan om te kijken of de hormonen uit je lijf zijn?

Nou ik denk dat je het wel goed hebt gezien-:)

Er verschijnt niet voor niets een dun streepje meid!

Inderdaad, over een paar dagen nog eens testen en dan zul je zien dat het steepje een streep is!

Spannend hoor!! Ik kan me niet voorstellen dat je het niet goed hebt gezien maar kan me wel voorstellen dat je misschien met een digitale test wat meer zekerheid denkt te hebben...

Succes en ik duim voor je dat het (weer) raak is en een gezonde zwangerschap tegemoet gaat!

Liefs Lynn.

Ik hoop het zo voor je!! Bij mij was zondag de digitale positief en toen kon ik het pas geloven..

Liefs

Hey meid,

wat spannend! Het zou super geweldig zijn!
Ik hoop over een paar dagen nog steeds goed nieuws te lezen!

Liefs Ram24

bedankt voor de lieve berichtjes..ik hoop het ook zo...maar wie herkent dit..ik snap het niet..gi toch al stiekem de digitele test gedaan, kon het niet laten, en daar stond 'niet zwanger' ??????????????weet ook niet of ik hem helemaal goed heb gedaan, maar er kwam een uitslag uit.
toen kwam ik erachter dat ik pas vanaf vandaag kon testen, dus net maar weer een gewone test gedaan, en daar kwamen wel 2 duidelijke streepjes tevoorschijn...streepje in testvenster nog niet helemaal een vette streep maar wel een streep..dus ik snap er niets meer van.maar ik voel het gewoon, darmen werken niet, borsten jeuken, ontzettend moe..
dus echt tot zondag wachten met de digitale..moet het proberen haha..

liefs elize

Terug
Bovenaan