<p>Goedenavond voor de mensen die net als ik niet kan ?..</p><p>Zit me wat op het ?..</p><p>Wij zijn al een tijdje bezig voor een 2 prachtige wonder maar het wil jammer genoeg niet echt helemaal lukken zo spontaan dus we zijn met ovuluatietesten in de weer.. we hebben veel teleurstelling gehad en verdriet..(omdat het best vaak een mk is geworden )..<br />Februari hadden we weer een mk gekregen en hadden we even gezegd een pauze omdat het toch wat met je doet en het ook niet altijd leuk is om op commando te doen omdat je weet dat je ovuluatie eraan komt..</p><p>vorige maand begon ik me opeens anders te voelen (Missenlijk,hoofdpijn ,moe,)</p><p>toen zei me man zal je niet even een zwangerschapstest doen ik zeg nee joh zal toch wel weer een teleurstelling zijn..</p><p>paar dagen gewacht en de 24ste maart een test gedaan een heel licht streepje en dat oplopend tot zondag testen zijn niet heel dik maar lopen wel op (testen vanaf toen elke dag) helemaal in de wolken en blij maar ik deed vandaag voor het eerst weer een test met cb om te kijken hoelang of hoever staat er ‘niet zwanger’ nu zit ik gelijk te stressen van is het Mischien dan toch weer niet zo??</p><p>heeft iemand hier Mischien ook ervaring mee ..</p><p>xxx groetjes </p><p> </p>