Zal het wel of toch niet ?

<p>Goedenavond voor de mensen die net als ik niet kan ?..</p><p>Zit me wat op het ?..</p><p>Wij zijn al een tijdje bezig voor een 2 prachtige wonder maar het wil jammer genoeg niet echt helemaal lukken zo spontaan dus we zijn met ovuluatietesten in de weer.. we hebben veel teleurstelling gehad en verdriet..(omdat het best vaak een mk is geworden )..<br />Februari hadden we weer een mk gekregen en hadden we even gezegd een pauze omdat het toch wat met je doet en het ook niet altijd leuk is om op commando te doen omdat je weet dat je ovuluatie eraan komt..</p><p>vorige maand begon ik me opeens anders te voelen (Missenlijk,hoofdpijn ,moe,)</p><p>toen zei me man zal je niet even een zwangerschapstest doen ik zeg nee joh zal toch wel weer een teleurstelling zijn..</p><p>paar dagen gewacht en de 24ste maart een test gedaan een heel licht streepje en dat oplopend tot zondag testen zijn niet heel dik maar lopen wel op (testen vanaf toen elke dag) helemaal in de wolken en blij maar ik deed vandaag voor het eerst weer een test met cb om te kijken hoelang of hoever staat er ‘niet zwanger’ nu zit ik gelijk te stressen van is het Mischien dan toch weer niet zo??</p><p>heeft iemand hier Mischien ook ervaring mee ..</p><p>xxx groetjes </p><p> </p>

Als je zeker wilt weten zou ik bloedtest gaan doen dat is 100 zeker, anders weer gaan testen met de eerste test sommige testen kunnen vroeg en sommige niet misschien met digitaal toch nog te vroeg getest? Maar zou ook raar zijn we zijn al in april ik zou weer testen met en normaal en als die zwanger aan geeft zou ik nog en bloed test gewoon doen beste uitslag maak je ieder geval niet gek ik duim voor je ❤️❤️

Ja daar zat ik zelf ook aan te denken maar ik dacht mischien komt er wel een mk aan dus heb ik daar nog mee gewacht maar voel niet dat het eraan komt en voel ook niet dat ik ongesteld ga worden..
Ja met onze dochter 6,5 jaar geleden deed ik een test van cb en die was meteen knallend en toen was ik  al 5 weken zwanger ?? ..nu zijn we er meer mee bezig omdat het niet echt wilt lukken  en blijft de cb 'niet zwanger ' zeggen
Nee probeer me inderdaad niet gek te maken maar moet je zeggen is best moeilijk ? 
En ja het is onderhand alweer april dus zal het wel onderhand duidenlijk moeten zijn..
Bedankt voor je bericht ?

Wanneer verwachtte je je NOD?

24 Maart is al 2.5 week geleden, dus als dat rond je NOD was, zou je nu al op een termijn zitten dat een echo een zwangerschap zou moeten kunnen laten zien.

Als je idd op die termijn bent, en de clearblue niet zwanger aangeeft, is het fijn om zeker te weten waar je aan toe bent. Want je zou eigenlijk tever zijn om nog een negatieve test in handen te hebben. Afwachten lijkt me dan erg zenuwslopend. Een bloedtest brengt je niet veel verder, want dan zie je nog niet of je HCG aan het stijgen of dalen is.

Met jouw historie aan miskramen, zou een vroege echo geen probleem moeten zijn bij de verloskundige. Ik zou morgen bellen ?

Succes!

Terug
Bovenaan