zal het wel, zal het niet?

hallo,
ik denk start het eerste onderwerp....
ben vandaag 3 dagen over tijd, heb vanmorgen een test gedaan en die leek negatief...als je in het licht iets wilde zien zou je mogelijk een streepje kunnen zien...
in de bijsluiter staat ook dat je er na 10 minuten geen waarde aan mag hechten, alleen leek het streepje nu wel veel duidelijker.
heb eerder ook wel eens een test gedaan en daarna kwam geen paars streepje na 10 minuten, toen bleek ik ook daadwerkeijk niet zwanger.
zelf heb ik het "gevoel" dat het wel zo zou kunnen zijn...of wil ik dit geloven, kortom nog ff in de onzekerheid,
ik heb overiges al twee gezonde kinderen en hiervoor twee miskramen gehad.
groetjes

Hoi Suto,

Ik reageer even vanuit het septemberforum (zwanger van 1e, het wordt een zoon en nu 17 weken).

Ik had ook een heel vaag licht streepje en dacht daarom dat ik niet zwanger was. Na een slechte nacht slapen toch maar weer een test gekocht (nu 1 van clearblue met tekst) en daar stond duidelijk zwanger 3-4 weken! Dus ik zou die kopen als ik jou was!!! Heel veel plezier en sterkte en ik hoor het graag.

Even een paar dagen wachten en opnieuw testen met ochtendurine... grote kans dat je dan positief test.
Ik vind de testen van Kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro altijd fijn: ze zijn gevoelig en duidelijk.

hallo,
ik ben sinds 3 maart moeder van de 1e.
ben 17 jaar en heb ook de test van kruidvat gebruikt.
andere testen waren bij mij negatief en toch bleef mijn menstruatie uit!
goedkoopste van kruidvat 2 voor 5 euro

Ik heb positief getest met etos en kruidvat. Een dikke vette streep. Gewoon nog even wachten totdat je genoeg hormonen aanmaakt, dan komt het vanzelf! Ik heb 3 dagen na mn NOD getest x Maris

Terug
Bovenaan