zal het zo zijn?

Hoi dames,

echt zo iets raars..ik denk dat ik zwanger ben..dat ik het gevoeld heb..zo intens was het bij de eerste ook en ook toen voelde ik dat het raak was. Nu dus ook. mn zoontje is nu 7 mnd en we willen er graag nog 1..aangezien ik al 35 ben waren we zowieso niet van plan om lang te wachten..maar stiekem is dit wel snel..en stiekem hoop ik dat mijn gevoel goed is. Ik heb alleen een keizersnede gehad en misschien is dit nog wel te snel? Hebben meerdere moeders snel kinderen op elkaar?En hoe is dat?? Mij lijkt het wel druk,maar goed..het is hoe dan ook druk met 2 kinderen.

:)

Hey Inge,
Als ik jou was zou ik snel een test doen! Dan weet je het teminste zeker. En daarna snel contact zoeken met je gyn. Als je een keizersnee hebt gehad en je word snel weer zwanger heb je kans dat je litteken nog niet sterk genoeg is en dan moeten ze je zwangerschap scherp in de gaten houden.
Tymo is nu ook 7 maanden en wij willen nog wel even wachten tot hij een jaar of 2 is voordat we aan de volgende beginnen. Ik vind het ook wel fijn dat ik nu helemaal van hem kan genieten en elk stapje mee kan maken. Het gaat zo snel vind ik! Hij kan zich bijna vanuit zit optrekken en met zijn handjes aan je vingers gaat hij al stappen!
Heel veel succes en ben benieuwd of je zwanger bent!
Liefs,
Mar

Hoi Marjolijn,
Ik kan pas de 13e een test doen :) even nog geduld hebben dus.Ook ik geniet enorm van Mika..en het gaat idd erg snel.
Dat jullie willen wachten is alleen maar goed en je eigen keus..jij bent vast ook nog wat jonger dan ik denk ik..want dat is wat bij ons erg speelt.Ik wil geen kinderen als ik 38 ben...het kan wel,maar wil het zelf gewoon niet.
Mocht ik zwanger zijn dan blijf ik echt wel genieten van Mika..;-)
Wat goed trouwens dat je zoontje zich al optrekt en al stapt!!! Mika niet hoor hahaha die kruipt nog niet en lopen alm helemaal niet...wel brabbelt ie er flink op los en is erg ondernemend en nieuwsgierig naar werkelijk alles!
Heerlijk he! Zo mooi is het allemaal!

Liefs Inge

Hoi Inge,
Wat jammer dat je nog een paar dagen moet wachten voor je een test kan doen! De 13e is een leuke datum, wij krijgen dan de sleutel van ons nieuwe huis!:)
Tymo kruipt ook nog niet hoor, al zou hij dat wel erg graag willen haha. Hij is ook zo'n enorm nieuwschierig mannetje! En ontzettend druk, precies zijn vader haha.
Ik ben inderdaad nog wat jonger(net 24) dus dan is de keuze inderdaad ook wat makkelijker om nog eventjes te wachten. Kan me goed voorstellen dat het voor jou(jullie) anders ligt!
Nou ik ben erg benieuwd, laat je het weten als je je test hebt gedaan? Spannend hoor!
Liefs,
Mar

Hoihoi..;-(

ben ongesteld geworden...jammer! hihi en ik was zo overtuigd,maar goed mn gevoel heeft me in de steek gelaten.Ik ben niet teleurgesteld hoor..we weten alleen nu wel dat we er beide weer aan toe zijn voor een 2e en gaan er nu dus ook echt voor!!
Buiten dat ben ik zowieso een gelukkig mens!!! mika is namelijk helemaal geweldig en we genieten zo enorm van hem...zou soms wel kei-hard willen gillen ..zo overweldigend is het om mama te zijn!!HEERLIJK!
hihi

Hoi Inge,
Jammer dat het niet zo was! Maar wel fijn dat het voor jullie zo duidelijk heeft gemaakt dat jullie toe zijn aan een tweede.
Het is inderdaad heel overweldigend om mama te zijn. Kan ook zo genieten als ik naar Tymo zit te kijken als ie lekker aan het spelen en ontdekken is. Krijg af en toe tranen in mijn ogen als hij me dan aan kijkt met zijn ondeugende koppie. Het is echt een heerlijk mannetje! Ondanks dat hij ons de afgelopen week 3 nachten wakker heeft gehouden omdat hij 40 graden koorts had omdat er tandje door kwam hihi. Heerlijk! Wij zijn begonnen met klussen en als ik dan de slaapkamer in loop wat nu nog een inloopkast is en later een babykamertje zal worden, dan begint het ook enorm te kriebelen hihi. Ik wist niet dat je zo kan genieten van heerlijk burgelijk zijn haha.
Maar jij heel veel succes met het gaan voor een tweede! We horen het wel als het gelukt is he!
Geniet van je mannetje!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan