zal het zo zijn??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

tijdens mijn ei natuurlijk geklust en toen voelde ik echt ja dit is het, ik ben nu 2 weken overtijd maar durf echt niet te testen ben wel vaak licht misselijk en beetje draaierig enz maar vooral heel moe maar geen gevoelige borsten. Maarja je raad het niet maakt me vriend het 2 weken geleden uit na een relatie van 7 jaar tis toch niet te geloven, we waren bezig met kindje maken en nu ben ik dus heel bang dat ik het nog ben ook. Zal ik dan met ochtendurine testen of gewoon overdag??help!

Jeetje, wat moeilijk voor jou! Maar ik denk dat je wel moet gaan testen zodat dit stukje wel duidelijk voor jou wordt.
Als je 2 weken overtijd bent kun je sowieso altijd testen.
Wat ik begrijp was het voor jou echt helemmal onverwachts.
Hoe is het dan nu met jou?
En wat voor test hoop je nu te krijgen?
Ik wil je in ieder geval heel er g veel sterkte en succes wens we n!
Liefs

Ja dat is moeilijk om te zeggen wat voor test ik hoop te krijgen kijk als het zo is dan is het zo en ben ik heel gelukkig maar als het niet zo is is dat ook wel een opluchting. Met mij gaat het verder wel hij gaat ook verder dus dan moet ik dat ook.Het was totaal onverwachts echt een klap in me gezicht.

tjee meid, wat een rotsituatie waarin je je nu bevind. ik denk dat je nu toch echt moet gaan testen. dan heb je in iedergeval duidelijkheid.
heel veel sterkte met alles.

liefs hilda

Wat een rotsituatie,moeilijk en onbegrijpbaar.Als je samen voor een kindje gaat verwacht je dat niet.
Je kan op ieder moment van de dag testen als je zwanger blijkt te zijn zit de hcg in je urine.
Sterkte meid!!

Meid,

Wat een situatie! Niet te geloven! Eerst voor een kindje gaan en ook nog vrijen tot het laatste moment en vervolgens de relatie beëindigen.
Heb je al getest? Dan heb je zekerheid!

Sterke ermee! Het lijkt me niet makkelijk!

Jeetje, wat verschrikkelijk voor je!! Ik zou ook echt even testen, dan ben je van die onzekerheid af! Sterkte met alles!

he meid wat een rot situatie zeg, maar ja zoals al meerdere zeiden zou ik toch een test doen dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

heeft meneer ook nog een reden opgegeven waarom hij zomaar de benen neemt (hoef je niet te delen hoor als je dat niet wilt)

wens je veel sterkte toe de komende tijd

Terug
Bovenaan