zal het zo zijn...???

A

Anoniem

Guest
Hee dames,

Ik zat net lekker tv te kijken en dacht ik ga gewoon eens testen ookal is zaterdag NOD dus wel erg vroeg!Ging er eigenlijk gewoon vanuit dat er niet zwanger uit zou komen. Nu kwam er een heel vaag licht strepje erbij..;-)Zal het dan toch..maar kan zo'n test dat al zo ver van te voren kunnen merken of zal ik het niet zijn of misschien wel en dan al wat langer...veels te spannend allemaal nu maar hopen als ik over een paar dagen weer test het streepje feller zal zijn. Nu duren de dagen nog langer waarschijnlijk en als er straks niet zwanger staat de klap des te harder maar we hopen er het beste ervan!Hoe mooi zou je dan je nieuwe jaar ingaan...?zo moest ff van af schrijven!
Liefs

Hallo Neomi,
5 dagen voor NOD en een licht streepje... ja de dagen zullen nu in een slakkengang voorbij gaan! Welk merk heb je gebruikt? Vingers over elkaar en duimen maar!

Goedemorgen....hahaha. Je hebt net bij mij gereageert met dat je altijd CB gebruikt dus dat is een open deur inschoppen hahaha sorry hoor! Welke variant heb je gebruikt? digi of "oldschool"?
CB is volgens mij een heel betrouwbare test dus nog even paar daagjes wachten en als hij dan nog duidelijker is dan sluit je 2010 wel heel super af...

Hey!!!

Een streepje verschijnt niet zonder HCG, dus ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor. Ik snap wel dat je nog onzeker bent maar test over een paar dagen maar eens met ochtendurine... wedden dat je streepje duidelijker is???

Alvast gefeliciteerd hoor!

hahaha ja was je nog niet helemaal wakker hihi
heb gewoon de oldschool gebruikt, al kan beter gewoon hebben van zwanger of niet zwanger dan zit je ook niet met die streepjes te martelen!maar hoop dat ik zeer binnenkort jullie felicitaties officieel in ontvangst mag nemen maar bij deze toch een beetje stiektum...dank je wel ;-) dames!!!!

Het zal de after diner dip zijn geweest :) Digi is inderdaag handig maar die is weer niet zo gevoelig. Ik heb hem hier liggen maar ben bang dat die meer HCG nodig heeft en dus niet positief zal zijn. Morgen is mijn NOD; zou dat al kunnen denk je?Nou Neomi; streep is streep dus gefeliciteerd hoor!

heey Neomi,

Ik sluit me aan bij de rest, een streepje is een streepje...niet mogelijk zonder HCG..Dus ook van mij een felicitatie..
CB is erg betrouwbaar, en niet voor niets zo prijzig!

En dat je het vandaag niet kon laten om te testen, is naar mijn idee gewoon vrouwelijke intuitie..

Geniet van de (spannende) tijd die komen gaat!!

Liefs

Little 3;haha after diner dip!ja jij ging morgen toch testen..spannend hoor hoop dat we samen eventueel samen zwanger mogen zijn en de rest van de meiden natuurlijk ook!

5644216'bedankt! ja vrouwelijke intuitie en een vleugje van die vrouwelijke nieuwschierigheid en ongeduldigheid hihi! Hoop het zo dat het vrijdag een nog feller streepje staat!wens jou ook erg veel vruchtbaarheid toe en dat je maar gauw zwanger mag zijn!

liefs

Terug
Bovenaan