zal het??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen! Ik ben Tamara en ben 22 jaar oud.
Ik ben in December gestopt met de pil en samen hebben we besloten om in April voor het eggie te gaan. Nu hebben we deze maand wel een aantal keer onveilig gevreeen.
Op dag 12 voor de laatste keer, daarna weer netjes veilig gedaan.
Nu weet ik niet goed wat ik moet denken!! Ik heb het gevoel dat mijn borsten wat opgeblazen zijn. Gisternacht kon ik niet slapen, omdat ik last van mijn borsten had, erg vervelend, ook had ik zo'n ongi gevoel. Soort samen trekkingen van mijn baarmoeder ofzo. Mijn NOD is pas 21 Maart, dus wel een beetje raar dat ik nu al ongie pijn heb, zeg maar. vanavond had ik echt heel erg veel witachtige afscheiding, wat dikker dan normaal. Zou dit te maken kunnen hebben met de innesteling?? Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar het zou wel heel leuk zijn! Ik wilde dit even kwijt en hoop op reactie's.

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Het kan ook zijn dat je je eisprong had toen je een beetje een ongi gevoel had, ikzelf heb namelijk ook een late eisprong. Dan krijg je ook meestal wat slijmerige afscheiding (deze wijsheid heb ik uit een boek hoor!!!).  

En pijnlijke borsten enzo, die symptomen heb ik ook al gehad, zelfs misselijkheid (ik denk dat ik schijnzwanger was ofzo!!) Ikzelf heb de pech dat mijn cyclus weer net een beetje anders loopt als de standaard cyclus. Maar je zult er vanzelf achter komen wanneer je echt ongi moet worden. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, want al dat afwachten is ook niks.

Succes ermee!

Liefs

Terug
Bovenaan