Zal ik de HA bellen...of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik zit te twijfelen of ik de HA zal bellen....

Ik ben nu 7 en een halve maand gestopt met de pil.
En heb cyclussen gehad van 38,41,37 en nu weer 38.....best lang dus.

Ik dacht dat als je een half jaar gestopt bent met de pil en je cyclus langer dan 6 weken is je de HA mag bellen.

Nu zit ik dus net 4 dagen onder die 6 weken.....maarja wel erg vervelend zo'n lange cyclus.

Zal ik de ha bellen??
of heeft dat geen zin??
Word ik dan afgescheept??
Wat zouden jullie doen??

liefs Bri

Hoi Bri,
Je kan altijd even bellen, wie weet heeft hij er wel iets voor om te zorgen dat je menstruatiecyclus korter gaat worden. Je kan het even vragen. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus weet ook niet wat je te wachten zou kunnen staan.
Veel Succes (met bellen)
Liefs Rene

hoi hoi bri

nou meid ik weet precies hoe je je voelt.. je bent onzeker en baalt ervan.. je kan nergens je op vast pinnen.. wet niet wanner je eisprong is en wanneer je ongi wordt....

dus redenen genoeg om te bellen..
wie weet is er iets voor on het regelmatiger te krijgen

liefs tobi

HOI

Iedere huisarts reageert volgens mij verschillend! Ik zit in het zelfde schuitje als jij, maar alleen veel erger!!! Ik ben 8 mnd geleden niet gestopt met de pil, maar bevallen van een zoontje. Daarna heb ik lange cyclussen. Eerst viel het nog mee   34-39dg   (voorheen was ik op de klok regelmatig), maar de laatste cyclussen waren over de 50! Ik zit nu ook al op dag 51! En nog niets te bekennen (testen neg.).
Ik heb vorige week de ha gebeld. Ze zei dat het niet normaal was, maar de hormonen kunnen wel van slag zijn. Ik moet nog wachten tot januari en de data opschrijven die ik ongesteld wordt. Nou dat wordt dus geen lang briefje.