Yari heeft al een hele week van elke voeding van 180 cc ruim 50cc over.
Wel goede plasluiers.
"s nachts gaat het redelijk, hij word rond 4.00 uur ff wakker en met een paar keer de speen geven komt hij weer rond 7.00 uur .
Nu was hij vanmorgen om 6.00 uur er weer en daarna pas om 11.00 uur, dus hij kan makkelijk 5 uur tussen de voeding laten zitten.
Nu komt ie .......
Zal ik elke fles nu iets later proberen te geven en dan de laatste rond 20.00 uur. Dit betekent wel dat hij dan maar 4 voedingen krijgt ipv 5.
Maar nu heeft hij om 6 en 11 uur allebei de keren 200cc gedronken....
Dus met 4 voedingen drinkt hij meer als met 5 voedingen....
Pff ik vind dit wel ff lastig om te proberen, hij doet het nu kei goed als hij maar regelmaat heeft maar ik denk dat hij eraan toe is om 4 voedingen te krijgen.
Yari is volgende week 4 maaden en woog 2 weken geleden 6200 gram..
Wat denken jullie????
Alvast bedankt.
Groetjes Marina.
Wel goede plasluiers.
"s nachts gaat het redelijk, hij word rond 4.00 uur ff wakker en met een paar keer de speen geven komt hij weer rond 7.00 uur .
Nu was hij vanmorgen om 6.00 uur er weer en daarna pas om 11.00 uur, dus hij kan makkelijk 5 uur tussen de voeding laten zitten.
Nu komt ie .......
Zal ik elke fles nu iets later proberen te geven en dan de laatste rond 20.00 uur. Dit betekent wel dat hij dan maar 4 voedingen krijgt ipv 5.
Maar nu heeft hij om 6 en 11 uur allebei de keren 200cc gedronken....
Dus met 4 voedingen drinkt hij meer als met 5 voedingen....
Pff ik vind dit wel ff lastig om te proberen, hij doet het nu kei goed als hij maar regelmaat heeft maar ik denk dat hij eraan toe is om 4 voedingen te krijgen.
Yari is volgende week 4 maaden en woog 2 weken geleden 6200 gram..
Wat denken jullie????
Alvast bedankt.
Groetjes Marina.