Zal ik jullie eens wat vertellen?...

A

Anoniem

Guest
Hehe,

Ik kon de hele ochtend tot nu toe niet op het forum komen. Echt irritant. En wat overigens nog irritanter is is dat ik vanmorgen wakker werd en jaa hoor daar Had je de rode duivels. al.   Wat een teleurstelling heej en het is ook wel erg enthousiast van mij om te denken dat ik de eerste ronde al zwanger zou worden. Ik meot overigens wel zeggen dat ik nog nooit zoveel bloed ben kwijtgeraakt. Althans de laatste keer dat dat gebeurde was ik hoe oud, 20 ofzo? Toen slikte ik de pil nog niet namelijk. Echt donkerrood supervloeibaar alsof er een kraan daarbinnen is opengezet.

Kan ik er van uitgaan dat dit gewoon mijn stonden zijn en dus niet zwanger ben?

Nou meiden, ik hoop dat jullie meer geluk hebben dan ik en dat het voor jullie zeer binnenkort superraak is. Ik ga in elk geval hopakee naar de 2e ronde. Het mannetje is voor de zekerheid maar aan de zinktabletten geslagen hihihi!

Oh ja, Natascha? Proost!!! Die fles gaat vanavond mooi open hahahaha!!!

Liefs Aicha.

hoi Aïcha,

Erg vervelend voor je dat je alsnog menstrueert. Misschien de volgende ronde beter.
Veel succes met klussen.

gr Wen

Ja en hoe...

ben ook nog een ziek al een week, keelpijn, alles pijn en nu dit...hmmm....ahc ja op naar de volgende ronde.

Maar inderdaad NEXT!!!

Aicha.

Nou Aicha...jij zal flink balen... Ik weet inderdaad ook nog hoe mijn eerste ronde ging..wat was dat een teleurstelling...Maar ja, gelukkig weet je als het goed is nu hoelang je cyclus duurt en kun je goed gaan plannen voor deze tweede ronde!

Ik wacht nog heel even met proosten, ben nog steeds niet ongesteld geworden..Ik weet bijna wel zeker dat ik toch niet zwanger ben, maaaarr je weet het maar nooit he..
Ik ga morgenochtend testen (heel vroeg, want ik moet heeel vroeg op...) en dan zal ik alsnog op ons toosten als ik dan meer duidelijkheid heb haha...

Voor als je nog geen flesje hebt opengetrokken : Proost he..hopelijk is het raak in ronde 2!

Hoi joh,
Jammer dat je niet zwanger bent veel succes in de volgende ronde.
Beterschap gr Barbara

Aicha,

Join the club! Ik ben ook mega ongi geweest afgelopen week. Had toen ik de pil slikte haast nergens last van (misschien 2 dagen bloed verlies) en nu...  ik wist niet wat me overkwam, hahaha.

Sterkte ermee en op naar ronde 2!

Groetjes Bientje

Heej Lieve natas,

Meid , ik ga zekerrrrrr voor je duimen en ik denk aan je. Echt .   Mocht het echter niet zo zijn, als de kosmos het wil gebeurt het, het leven is een test sla jezelf er goed door. mocht het niets worden dit keer ik proost nu alvast voor je voor de volgende keer!!!!

Dikke knuffel Aicha.

quote: Bientje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2006 17:52:35'));

Aicha,

Join the club! Ik ben ook mega ongi geweest afgelopen week. Had toen ik de pil slikte haast nergens last van (misschien 2 dagen bloed verlies) en nu...  ik wist niet wat me overkwam, hahaha.

Sterkte ermee en op naar ronde 2!

Groetjes Bientje

Hoi Lieve Bientje,

Nou echt he?   Ik zei al tegen mijn man.... ik ben in 2000 begonnen met slikken van de pil. Daarvoor had ik flinke bloedingen...althans dat vond ik toen normaal. Sinds ik aan de pil ben, nu zo'n 6 jr dus   was mijn ongesteldgheid heel simpel. beetje bloeding 2 dagen en meer niet. En nu ik met de pil ben gestopt, jeetke alsof ik weer 18 ben...bloeden alsof er een kraan is opengezet. Wat een troep moet die pil wel niet bevatten zeg.... ppffff...maar eh bientje. jiij veel succes he straks, heb je trouwens al uitgerekend wanneer je volgende NOD is? Beetje gek maar ik kijk op brabbel.nl en dan is mijn NOD 27 jan.. en als ik op 9maand.com kijk dan is het 24 jan.......raar of niet raar????

Liefs Aicha.

Terug
Bovenaan